Ik heb een paar weken terug kattengrind besteld bij Dierenwinkeloutlet.nl.
De bestelling kon niet worden afgegeven, omdat we toevallig 2x niet thuis waren.
DPD heeft toen de bestelling retour gestuurd naar de afzender; ze hebben geen ophaaladres en leveren ook niet bij de buren.
Alles is bij de bestelling wel betaald.
Dus heb ik contact gezocht met Dierenwinkelout.nl, echter reageren zij niet op e-mail of op hun contactformulier.
Het telefoonnummer op de website gaat niet eens over! Ik krijg gelijk een piep te horen.
Er is op internet zover ik weet (heb wel even gezocht) niks bekend over dat het oplichters zijn.
DPD heeft ook bevestigd dat ze de bestelling hebben te proberen af te leveren.
Aan het einde van de rit heb ik betaald, maar heb ik niks.
Ik ben benieuwd of lezers tips hebben of ervaringen met Dierenwikeloutlet.nl
Alvast bedankt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaringen met Dierwinkeloutlet
-
Ervaringen met Dierwinkeloutlet
Laatst gewijzigd door Radar op 03 jun 2017 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast
Reden: Titel door Moderatie aangepast
-
Re: Ervaringen met Dierwinkeloutlet
Dat het uberhaupt in u opkomt dat het oplichters zouden zijn. U bent 2x niet thuis, dus kan er niet geleverd worden. Wat u bedoeld met ophaaladres?
Als u ze per telefoon of mail niet te pakken krijgt zal een ouderwetse brief overblijven.
Als u ze per telefoon of mail niet te pakken krijgt zal een ouderwetse brief overblijven.
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
TS zegt juist dat er nergens te vinden is dat het oplichters zouden zijn. En wat zouden ze toch bedoelen met ophaaladres? Nooit gehad dat je een kaart in de bus krijgt waarin je zelf een tijd mag kiezen of er voor kan kiezen je pakket ergens op te halen? DPD schijnt dit niet te faciliteren en dat is jammer.NeoDutchio schreef:Dat het uberhaupt in u opkomt dat het oplichters zouden zijn. U bent 2x niet thuis, dus kan er niet geleverd worden. Wat u bedoeld met ophaaladres?
Misschien is er wel iets gaande bij dierenwinkeloutlet (vakantie, persoonlijke omstandigheden o.i.d.) waardoor men mogelijk even niet reageert, zeker aangezien het overkomt als een betrouwbaar bedrijf. Ik zou TS aanraden even geduld te hebben.