Er loopt nu een actie bij de expert van Sony tv's, bij bepaalde modellen krijg je een sony wifi speaker t.w.v. €159,-. Laatst ben ik bij hun langs geweest en een Sony android tv besteld. Hier heb ik ook nog wat korting op kunnen krijgen. Dit model tv staat vermeld in de actie. Deze actie loopt vanaf 8 augustus t/m 30 augustus. De televisie is op 8 augustus bezorgd en betaald per pin, maar de factuur staat op 7 augustus. De e-mail met de nieuwsbrief en deze actie kreeg ik de 10e.
Ik ben bij Expert geweest en heb dit uitgelegd. Volgens hun is de factuurdatum geldig bij dit soort acties en omdat ik al een korting had gehad, konden ze niet ook nog een speaker geven. Ze gaven wel toe dat dit een lastig geval was en ze gaan het uitzoeken om daarna weer contact met mij op te nemen. Ze kunnen niets beloven en ze waren verder heel vriendelijk.
Kan iemand mij advies hierover geven? En of ik recht heb op die actie?
Ik dacht altijd dat de datum van betaling de aankoopdatum was, maar misschien heb ik dit mis.
Alvast bedankt.
Ik kan het bericht niet verwijderen dus doe ik het bij deze even zo.
Het is inmiddels heel goed opgelost door Expert. Ik heb toch de speaker aangeboden gekregen bij de tv en hoefde geen extra kosten te betalen. Ik had er al rekening mee gehouden dat ze dit niet hoefden te doen mede door onderstaande reacties, want er zaten goede argumenten bij. Nog bedankt voor jullie hulp! En heb uiteraard ook Expert hartelijk bedankt, want ik had er ook begrip voor gehad als ze het niet hadden gedaan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Expert actie
-
Expert actie
Laatst gewijzigd door Elburgje84 op 17 aug 2015 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Expert actie
De aankoopdatum is gewoon de datum dat u overeengekomen bent iets te kopen en daarvoor een prijs heeft afgesproken en dat was in dit geval de 7e. Ik vind het zo gek nog niet, u heeft nu immers in plaats van een "gratis" gadget (waarbij uiteraard aangetekend moet worden dat "gratis" niet bestaat) een substantiele korting kunnen binnenslepen. En korting èn gadget lijkt mij inderdaad te veel van het goede. Als u een dag later was geweest had u wèl de gadget maar niet de korting gehad, tel uit uw "winst"...Elburgje84 schreef: Ik dacht altijd dat de datum van betaling de aankoopdatum was, maar misschien heb ik dit mis.
Re: Expert actie
Exact. Je komt hier helemaal niet slecht weg. Ik vind het netjes van Expert dat ze u alsnog een keuze geven; ze zijn dat niet verplicht.