LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Expert Schipper te Vlaardingen een grote pluim!

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Gioia

Expert Schipper te Vlaardingen een grote pluim!

Ongelezen bericht door Gioia »

Sinds mijn 29 ste jaar ben ik chronisch ziek en kan niet altijd uit de voeten om bijv een kapot apparaat aan te schaffen. IN het verleden heb ik wel vaker bijv een vaatwasser gekocht en toen werd het kostenloos bezorgd en met factuur.
Ook vandaag weer. Hoewel prik gehad voor de griep toch nog weer ziek thuis.
En eerst ging de auto kapot en toen de stofzuiger.
Expert Schipper te Vlaardingen heb ik gebeld en de situatie uitgelegd. Heel erg fijn, de eigenaar zou nog even bellen over een bezorgdatum van de stofzuiger.
Wegens een longaandoening is een stofzuiger een zeer welkom apparaat hier in huis.
VAndaag om 1700 uur ging de bel en stond een medewerker van Expert Schipper aan de deur ( in eigen tijd) om de stofzuige :wink: r met factuur af te leveren. ( zonder vooraankondiging :)
Niet alleen ben ik zeer dankbaar en er werden GEEN voorrijdkosten of afleverkosten berekend. Expert Schipper uit de Loper te Vlaardingen krijgt daarom van ons een echte grote pluim. :D Heel goed gedaan Expert!

jor

Re: Expert Schipper te Vlaardingen een grote pluim!

Ongelezen bericht door jor »

Leuk om te horen dat het ook anders kan en je tevreden bent :wink: .
Succes met de stofzuiger.

Gioia

Re: Expert Schipper te Vlaardingen een grote pluim!

Ongelezen bericht door Gioia »

Dankjewel Jor
mag best weleens.. een complimentje vind je niet?
Er is altijd zoveel geklaag dus vandaar mijn topic
:wink: Fijne avond!

Gesloten