Vandaag wilde ik een dvdtje gaan huren bij de videotheek bij mij in de straat. Ik ben er al jaren klant en heb daar een account met een saldo staan van EUR 57,-. Tot mijn verbazing werd mij aan de kassa verteld dat mijn saldo geblokkeerd is, omdat de videotheek in februari 2009 is overgenomen door een nieuwe eigenaar vanwege faillisement van de moviemax. Dit was me nooit eerder verteld en ongeveer 2 weken geleden had ik ook nog zonder moeite een dvdtje kunnen huren. Er werd mij verteld dat ik minimaal 1 keer in de 6 maanden een minimale storting moest doen van EUR 25,- op mijn account, om het te activeren en actief te houden.
Ik vraag me dus af: 'Kan dit zomaar?' Mogen ze zomaar nieuwe regeltjes bedenken en de klant geen andere mogelijkheid bieden? Ik heb nergens voor getekend en we waren er ook niet van op de hoogte gesteld van de nieuwe regeling, zelfs niet de laatste keer dat we langs waren geweest om een dvdtje te huren.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Faillisement MovieMax
Re: Faillisement MovieMax
dikke middelvinger voor dit ouderwetse. achterhaalde begrip zou ik zeggen
lekker naar de Free gaan, 3 voor 25 of 2 voor 12 zit vol met leuke titels en die hoef je dan ook niet meer terug te brengen. Of het illegale alternatief...
Een uitstervende bedrijfstak die zo met klanten omgaat lekker links late liggen
lekker naar de Free gaan, 3 voor 25 of 2 voor 12 zit vol met leuke titels en die hoef je dan ook niet meer terug te brengen. Of het illegale alternatief...
Een uitstervende bedrijfstak die zo met klanten omgaat lekker links late liggen