LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Foto Klein en de zogenaamde acties

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
overheul

Foto Klein en de zogenaamde acties

Ongelezen bericht door overheul »

Gisteren maar weer eens bij Foto Klein in Vlaardingen geweest, op internet een mooie led tv van Philips voor de prijs van € 565,00 gezien. Nu weet ik ook wel dat internetprijzen soms andere prijzen zijn dan in de winkel wordt gevraagd, wat uberhaupt ook heel vreemd is, maar goed. De heer van Klein was zogenaamd behulpzaam. Op mijn vraag wat de prijs was schrok ik, € 696,00.
Ik vroeg nog of hij niet de verkeerde voor zich had, maar nee hoor.
Ik vroeg of foto klein niet helemaal goed bij hun verstand waren. daarop kreeg ik een onzin verhaal over garantie, korting, en winkelservice.
En dat allemaal voor een verschil van € 131,00. :evil:
Dit was de tweede keer dat ik mij zeer bekocht voel bij deze winkel.
de eerste keer was het met een fotocamera. Hierbij de zelfde ervaring.
Dus voor nu en altijd, NIET naar Foto Klein. :twisted:

ronald g

Re: Foto Klein en de zogenaamde acties

Ongelezen bericht door ronald g »

Een internetwinkel is een dozenschuiver en helemaal niet te vergelijken met een winkel waar je het toestel ziet en ook uitleg krijgt over de mogelijkheden daar hangt een prijskaartje aan. De klacht over Foto Klein gaat dus volledig mank.

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

ronald g schreef:Een internetwinkel is een dozenschuiver en helemaal niet te vergelijken met een winkel waar je het toestel ziet en ook uitleg krijgt over de mogelijkheden daar hangt een prijskaartje aan. De klacht over Foto Klein gaat dus volledig mank.
Niet helemaal waar als je het volledige verhaal kent m.i. Klein heeft zowel een webshop als een "stenen" winkel net zoals concurrenten Cameraland(Alkmaar), Cameranu(Urk), FotoBooms(Amsterdam), KameraExpress(A'dam &R'dam), Cameratools(Apeldoorn), Steenweg(Utrecht) en vele anderen.

Klein komt regelmatig voorbij (in negatieve zin) vanwege zijn oneerlijke reclame met kortingen die géén kortingen blijken te zijn - vooral de beruchte "zonder BTW" acties zijn op dit forum al meermalen voorbij gekomen.

De anderen hanteren zonder uitzondering één prijs in web- en stenen-winkel dus het argument "dozenschuiver" past hier niet zo. Bovenstaande rijtje zijn zonder uitzondering speciaalzaken die ook een competente webwinkel hebben opgebouwd en stevig met elkaar concurreren. Je kan echter bij allemaal naar binnen lopen voor advies.

Gizmo©

Ongelezen bericht door Gizmo© »

De eerste keer voelde je je al bedonderd, maar toch ben je zo eigenwijs geweest om nogmaals naar binnen te stappen. Mij hadden ze daar echt geen tweede keer meer gezien.

ronald g

Ongelezen bericht door ronald g »

Wil je advies ga je naar een stenen winkel en logischerwijs betaal je daar voor. Zoek je de goeiekoopste dan bestel je op het internet. De webshop heeft geen overhead, wil zeggen geen personeelskosten en vaak ziet die winkel het apparaat niet eens, die wordt vaak verstuurd via een toeleverancier waar de internetwinkel een contract mee heeft. Denk je nu werkelijk dat een webshop al die apparatuur in een magazijn heeft staan? Foto Klein in dit geval heeft de webshop losgekoppeld van de stenen winkel en kan dan goeiekoper zijn omdat er geen advies verleend hoeft te worden.

Gesloten