LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geen bestelling ontvangen bij asos

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
daniquep

geen bestelling ontvangen bij asos

Ongelezen bericht door daniquep »

Inmiddels 2 maand geleden een bestelling geplaatst bij Asos en ook betaald, maar tot op heden nog niks ontvangen.
Inmiddels al verschillende keren proberen contact op te nemen met asos klantenservice maar ik krijg maar geen reactie.
Ik zou heel graag mijn geld terug willen, maar doordat ik maar geen reactie krijg lijkt het geld gewoon weg te zijn.

mahadma

Re: geen bestelling ontvangen bij asos

Ongelezen bericht door mahadma »

Hoofdkantoor zit in Engeland.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Toch niet met iDeal betaald hoop ik? Brits bedrijf.

Klaas Jan

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Op deze pagina https://www.asos.com/nl/voorwaarden/ staan wellicht nog meer contactmogelijkheden dan die u tot nu toe gebruikt hebt onder het kopje 'Heb je klachten of wil je ons spreken'. Er staat ook info over 'Het Europese platform voor onlinegeschillenbeslechting (EU Online Dispute Resolution platform)'.
Mocht u met een creditcard of pay pal betaald hebben dan kunt u contact zoeken met deze bedrijven vanwege de aankoopverzekering die deze betaalproducten kennen. Succes.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

In aanvulling op Klaas Jan: je kan je klacht hier indienen. ASOS invullen, even wachten en alles wordt automatisch ingevuld:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main ... laints.new

Gesloten