LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] GEEN KLANTEN KAARTEN OF ZEGELS, maar PEGELS!
-
GEEN KLANTEN KAARTEN OF ZEGELS, maar PEGELS!
Bijna iedere supermarkt heeft ze de koopzegeltjes en/of de bonuskaarten of rocks o.i.d.
Moeten we als consumenten daar gewoon niet vanaf en laat ze gewoon de artikelen goedkoper maken dan al deze energieverslinden zaken om zogenaamd de klanten te binden. Die klanten komen toch wel.
DUS GEEN KLANTEN KAARTEN OF ZEGELS, maar PEGELS!
Moeten we als consumenten daar gewoon niet vanaf en laat ze gewoon de artikelen goedkoper maken dan al deze energieverslinden zaken om zogenaamd de klanten te binden. Die klanten komen toch wel.
DUS GEEN KLANTEN KAARTEN OF ZEGELS, maar PEGELS!
-
Re: GEEN KLANTEN KAARTEN OF ZEGELS, maar PEGELS!
Niemand verplicht je toch om bij AH te kopen ? Supermarkten zat zonder zegels en kaarten
Haha kan me het betoog best wel voorstellen.Edoch als het er niet zou zijn zal je dat echt niet in de prijs vernemen.Enne de sponsor zegels voor m`n cluppie waren zeer gewenst.
Groet T
Groet T
-
Maar vele hebben zo'n systeem. Waarom eigenlijk? En als ze daar niet in hoeven inveresteren zal dit allicht wat schelen in de prijs, want dit systeem zal toch ergens van betaald moeten worden, toch?
-
Omdat bedrijven al tientallen jaren weten dat Nederlanders alles sparen wat los en vasr zit. Het bedrijf dat zal willen stooppen met dat systeem, krijgt absoluut te maken met een omzetdaling.Waarom eigenlijk?
-
Dat denk ik toch niet. Als niemand spaarsystemen heeft is daarop geen concurrentie meer.... en dus kunnen de prijzen omlaag
-
- Contacteer:
DVS, dat werkt alleen als ALLE supermarkten tegelijk hun loyalty systeem stoppen.
Aangezien " sparen " en " Zegeltjes " in Nederland veel te veel gemeengoed is, zie ik dat niet gebeuren.
En, aangezien je hoe dan ook er toch voor betaald - kan je maar beter meesparen.
Aangezien " sparen " en " Zegeltjes " in Nederland veel te veel gemeengoed is, zie ik dat niet gebeuren.
En, aangezien je hoe dan ook er toch voor betaald - kan je maar beter meesparen.
-
Al lijkt dit inconsequent dat doe ik ook!
MAAR geen spaarsystemen ben ik in principe van!
MAAR geen spaarsystemen ben ik in principe van!
-
Bij de Jumbo hebben ze geen spaaracties, bij de Lidl en Aldi overigens ook niet.
Dan doe je daar toch je boodschappen?
Dan doe je daar toch je boodschappen?
nee joh, zeuren om het zeuren is veel toffer