LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geweldige ervaring bij MediaMarkt

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Guardian72
Contacteer:

Geweldige ervaring bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Op zoek naar een electrische tandenborstel ging ik bij mediamarkt kijken.

keuze te over maar een dubbele stond in het rek voor 24,99.
Ik kijken, er stonden 3 lagen / planken - en op alledrie inderdaad dit duo promo pack voor die prijs.

Echter, de kassa vermeldde "38,99" - nog geen wereldbedrag - maar ja.. het kaartje op het schap meldde wat anders.
Kassiere belt naar boven (1e verd.) en collega zegt tegen haar dat die prijs niet klopt. Kan gebeuren, mischien scheef gekeken - dus ik zeg 'ik kijk nog even na'.

Kom ik boven - niemand (meer) te zien - maar wel de 3 prijskaartjes van 24.99 weggehaald.

Ja, het is 'slechts' 13 euro - maar dit vond ik nogal flauw.
Dit was dus ook de laatste keer dat ik bij MediaMarkt wat zou kopen.

Ik ben inderdaad niet gek. (denk ik zelf :mrgreen:)

Deurwaarder Mark

Re: Geweldige ervaring bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Deurwaarder Mark »

Dat is inderdaad heel flauw, en ook niet terecht. Als het om een promopack ging, mocht jij ervan uitgaan dat die prijs juist was en had Mediamarkt voor die prijs aan jou moeten verkopen.

Slechte klantenbinding!

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Tja...
Nu hebben ze niets verkocht.

Meestal is een winkel wel bereid een actieprijs te rekenen - maar dan moet je als klant kunnen aantonen dat de actieprijs ook daar stond.

Die anonieme medewerker heeft snel alle kaartjes weggehaald - dus kon ik dat niet meer...

Ach.. ik zal dat promo pack vast wel ergens anders vinden voor zo`n prijs. Alleen niet meer bij Mediamarkt.

jor

Ongelezen bericht door jor »

Zelfde meegemaakt (jaartje terug) bij MM Amsterdam. Op de afdeling was een nieuwe computermuis de Microsoft Sidewinder. De muis stond in het vak voor €64.99.- maar bij de kassa koste hij ineens €79.99.- De cassière belde naar de afdeling en volgens hun was het een foutje, het was volgens de verkoper de prijs van het oude model. Er bestond (toen) echter geen ouder model met de naam Sidewinder wel een toetsenbord maar geen muis.Ook klopte het artikel nummer. Terug op de afdeling was de prijs intussen aangepast naar €79.99.-.Ik heb hem uiteraard niet gekocht en vanaf dat moment kijk ik nog steeds bij de Mediamarkt maar kopen doe ik ergens anders.Eigen schuld.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Nog beter;

Kijk alles en koop online bij mijn winkel of een concurrent nog voordeliger!
Ik ben als Webwinkel blij met deze gratis etalage met veel keuze.
Zonder voorraad en iets langere levertijd (meestal week) kan ik zonder winkeldochters meestal goedkoper leveren.

WarZir

Ongelezen bericht door WarZir »

Het is net alsof MM er vanuit gaat dat als je bij de kassa staat en er op dat moment een tientje (of meer) meer wordt aangeslagend dan aangegeven op het prijskaartje, de klant niet meer durft tegen te sputteren ofzo en maar gewoon betaald. Zo te lezen gebeurd dit vaker en komt het (hierdoor) haast op me over als een smerige truc.
Ik had het artikel op de band laten liggen en 'ajuu' gezegd... :)

Gesloten