Hiermee wil ik iedereen waarschuwen die iets bij de Groupon willen bestellen, NIET DOEN.
Ik ben al 1 maand bezig met het afhandelen van een gekochte product.
Volgens groupon zou het product winkelwaarde van 50 euro moeten hebben en een degelijke product zijn maar helaas is de waarheid anders, de producten die aangeboden worden zijn van een zeer lage kwaliteit en misschien hooguit paar euro's waard.
Bij het ontvangst van het product merkte ik dat het product van een onbekende merk is en heel erg naar verbrand plastiek ruikt. Na een google zoektocht kwam ik er achter dat het chinees merk is waar heel veel mensen klachten van hebben, toch besloot ik om te passen en ik merkte dat ik het niet eens pas terwijl mijn maat goed op het product staat.
Ik heb direct geprobeerd om groupon te vragen om een retour adres zodat ik het gelijk kan opsturen maar helaas is de communicatie van uit groupon zeer mager of ze werken langs elkaar en 4 weken later nog steeds met ellende zitten.
Pas op met Groupon, dat is wat ik vaak gehoord had maar nooit problemen mee had, omdat ik eet of uitgaan cheques bestelde, maar nu zal ik dat ook nooit meer doen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |