Wie heeft ervaringen met de prijzen die de winkels van Handyman hanteert.
Ik had een nieuw onderdeel nodig voor mijn Bosch vaatwasser.
Het betrof een zogenaamde microzeef welke bij Bosch 40,20 euro inclusief BTW en verzending kost.
Bij Handyman zou ik voor ditzelfde artikel 55 euro moeten betalen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Handyman
Re: Handyman
De Handyman winkels zijn aan de duurdere kant.
Het enige voordeel is, dat je het artikel meteen hebt, om het te gebruiken.
Ik denk dat zo'n winkel meerdere kosten met zich meebrengt. Huur, personeel e.d., dat moet toch ergens vandaan komen.
-
Helemaal waar, dit is ook mijn ervaring. Vergeet ook niet dat Handyman van ongeloofelijk veel apparaten van tig merken onderdelen in huis moet hebben.tennis schreef:De Handyman winkels zijn aan de duurdere kant.
Je kunt het artikel overigens natuurlijk ook elders halen
Veel onderdelenzaken kopen niet rechtstreeks van de importeur maar via de groothandel, Beekman is een grote speler. Op de inkoopprijs wordt een winstmarge gezet die fors kan oplopen. Wel zo logisch want een baliemedewerker krijgt meer dan eens een onderdeel te zien en moet zien uitvissen waar die van is. te vaak gebeurt het nog dat de klant wel weet dat het een vaatwasser van een bepaald merk betreft maar type en E nummers worden vaak vergeten, gevolg een zoektocht door onderdelenlijsten. 9 van de 10 keer ga je nog met het juiste onderdeel naar huis ook. Met hun deskundigheid krijg je vaak ook nog tips mee. Niet zo gek dus dat je meer betaald.
ze Zijn inderdaad wel wat duurder, maar ikheb nog niet een vraag gehad die ze NIET konden beantwoorden. iets meer betalen maar wel vakkundiger dan wie ook