LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Harense Smid kan niet repareren EN IK KRIJG EEN NIEUWE TV !!

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
robhit

Harense Smid kan niet repareren EN IK KRIJG EEN NIEUWE TV !!

Ongelezen bericht door robhit »

Hoi,

Mijn Samsung TV (gekocht in augustus 2007 voor € 1.400,00 bij de Harense Smid Rosmalen) is door de Harense Smid DRIE keer gerepareerd en vertoont nu voor de VIERDE KEER dezelfde problemen. Horizontale en verticale dunne lijnen en geen beeld, als je soms 5 keer of soms moet je wel 50 keer tegen de tv aantikt springt het beeld ineens goed. Volgende dag opnieuw.
Nu is het niet meer redelijk. Heb al 6 keer (voor halen en brengen door monteur) een halve vrije dag moeten nemen, heb 3 keer 6 weken geen TV gehad (zo'n ruil tv model postzegel is ook niet alles als je 100cm gewend bent) en nu willen ze hem voor de 4e keer komen halen!
Ik wil nu een nieuwe. Heb destijds een garantiecertificaat bijgekocht voor 6 jaar.
De mevrouw van de reparatieclub wil de tv ophalen en overleggen met Samsung. Ik heb geen boodschap wat de HS met Samsung wil overleggen. Mij gaat het om de service van de HS (met € 180,00 garantiecertificaat). Woensdag komen ze hem weer halen (7e keer halve vrije dag!!).
Ik hou jullie op de hoogte van de reactie van de HS.
Laatst gewijzigd door robhit op 12 aug 2010 11:41, 1 keer totaal gewijzigd.

BBCS
Contacteer:

Re: Harense Smid kan niet repareren EN IK KRIJG EEN NIEUWE TV !!

Ongelezen bericht door BBCS »

robhit schreef: De mevrouw van de reparatieclub wil de tv ophalen en overleggen met Samsung. Ik heb geen boodschap wat de HS met Samsung wil overleggen.
Als de reparatieclub de hulp inroept van Samsung, dan dien je dat te accepteren en zeker heb je er dan wel boodschap aan.
Samsung heeft meer expertise in huis dan de verkopende partij, én de verkopende partij krijgt ook garantie van Samsung.

Vaak wordt er met de fabrikant overlegd wat er het beste gedaan kan worden en op die manier wordt ook gekeken hoe het beste met zo'n min mogelijk kosten voor de koper het probleem worden opgelost.
Vaak is het zo dat de verkopende partij dan met de fabrikant onderhandelt voor een kosteloze vervanging van het product.

robhit schreef:Mij gaat het om de service van de HS (met € 180,00 garantiecertificaat).
Met alle respect, maar wacht eerst eens het gesprek van HS met Samsung af.

Dat je zo hoog van de toren blaast, slaat echt totaal nergens op.

En over de service van HS: die is wel goed.
Zij hadden ook jou het telefoon nummer van Samsung kunnen geven met de boodschap: zoek het ff lekker zelf uit met Samsung!!!

Media

Ongelezen bericht door Media »

Dhr/ Mevr Robhit,

Vervelend dat uw apparaat defect is maar gelukkig bent u toch bij de Harense Smid op het juiste adres.
Advies: Bij de Harense Smid hebben ze een speciale afdeling die uw klacht echt goed in behandeling kunnen nemen. Bel of schrijf eens naar het hoofdkantoor. Wedden dat ze het oplossen.

Media Nederland

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Ik kan mij wel enige frustratie voorstellen. Na zoveel reparaties zou ik ook een ander vervangend toestel wensen. Eventueel met bijbetaling.

Wanneer u het toestel had teruggebracht naar de winkel had u geen vrije dagen hoeven op te nemen...

robhit

Ik ben plotseling zeer tevreden over de Harense Smid. ik werd gebeld; men ging niet meer repareren en ik krijg een nieuwe TV.
Ik had HD Ready, ik krijg Full HD, zelfde merk, zelfde afmeting, geen bijbetaling, garantievertificaat blijft van kracht.

Perfect Harense Smid !

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

robhit schreef:Ik ben plotseling zeer tevreden over de Harense Smid. ik werd gebeld; men ging niet meer repareren en ik krijg een nieuwe TV.
Ik had HD Ready, ik krijg Full HD, zelfde merk, zelfde afmeting, geen bijbetaling, garantievertificaat blijft van kracht.

Perfect Harense Smid !
En dat na overleg van HS met Samsung!

Toch te vroeg te hoog van de toren geblazen.

Een tip: luister niet naar die commerciële organisaties die het beter weten.

kenjerecht

Ongelezen bericht door kenjerecht »

Robhit,

Heb via dit forum gelezen dat je een nieuw apparaat krijgt.

Waarom blies je zoals BBCS al schreef zo hoog van de toren? Echt blabla bla.
Wat heb je er toch aan om een bedrijf op dit forum in een kwaaddag licht te zetten ?? Zeker voordat ze van je de mogelijkheid hebben gekregen om de klacht op te lossen.
Je schreef op 9 aug 2010 op dit forum dat je bij eerdere reparaties geen TV had, want je wilde geen postzegel van de Harense Smid. Nou, ze stellen daar gratis keurige uitleen LCD’s tot 32 inch gedurende de reparatie beschikbaar.

Tevens schreef je dat ze woensdag zouden komen dus 11 augustus en je plaatst op donderdag 12 augustus 11:50 uur het bericht dat je een nieuwe krijgt.
Volgens mij kan het niet sneller.

Robhit, ik ben blij dat je geen klant bij ons bent.

Petje af voor de service van de Harense Smid.

sander1950

Ongelezen bericht door sander1950 »

Als je zo vaak een storing heb met je TV, dan is het in mijn ogen niet meer dan normaal, dat er een nieuwe wordt geleverd.

Je bent helemaal geen zeur, die mensen die zo reageren zullen wel familie of vriendjes zijn met dat bedrijf.

Media

Ongelezen bericht door Media »

Dhr/ Mevr Robhit,

Fijn dat alles naar uw wens is gegaan.
Wist wel dat de Harense Smid het goed zou oplossen.
Veel kijkplezier met uw nieuw apparaat.

Media Nederland

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

sander1950 schreef: die mensen die zo reageren zullen wel familie of vriendjes zijn met dat bedrijf.
Dan ben jij een troll.

Een andere mening hebben dan TS mag dus helemaal niet.

robhit

Beste BBCS en kenjerecht.

De Harense Smid zet op hun website:
"De Technische Dienst van de Harense Smid is met afstand de Beste, Snelste en Grootste van onze branche"

Dan lijkt het me best redelijk dat ik als klant kan verwachten dat een defecte tv binnen een redelijke termijn echt gerepareerd is. Die stelling is absoluut niet hoog van de toren blazen. Dat is normaal consumentenrecht. Ik betaal (voor de tv en voor het garantiecertificaat) en u levert iets goeds en komt reparatie afspraken na.

Overigens, bij die mooie termen de Beste, de Snelste en de Grootste heb ik enkele aantekeningen:

De Snelste: 6 weken= 30 ! werkdagen dat vind ik niet snel. Die TV staat dan dus zeker 5 weken (gokje van mij) terwijl er helemaal niemand iets mee doet. Staat gewoon te wachten omdat er geen monteur voor is. Je maakt mij niet wijs dat een monteur 30 dagen met dat ding bezig is geweest. OK 2 dagen heen, 2 dagen terug, administratie enzo, dus geen 30 dagen maar zeker 25 dagen.

De Beste: Dit is er gebeurd (niet aangedikt hoor!): Ik had een storing, monteur repareert, storing was meteen weer terug, monteur repareert, storing was meteen weer terug, monteur repareert, storing was meteen weer terug. Ik hoop niet dat een chirurg in het ziekenhuis mij ook zo repareert...
Dan ben je toch gewoon niet de beste als het na 3 keer nog niet is gelukt.

De Grootste: dan was ie wel sneller terug geweest. Het is niet slim een grote reparatie-afdeling te hebben. Een reparatie-afdeling levert niets op, kost alleen maar geld, dus die hou je zo klein mogelijk. Dus weinig monteurs, veel werk, lange wachtrij (ongeveer 6 weken). Logisch.

Hè jammer was ik net zo blij en positief geworden over de Harense Smid, gaan jullie (BBCS en kenjerecht) mij weer uitlokken onvriendelijke dingen te typen. Dat wil ik eigenlijk niet.

EN ik vind dat ik het onderwerp van deze discussie goed heb aangepast. De Harense Smid krijgt dus een warme douche want ze hebben het uitstekend opgelost!

sander1950

Ongelezen bericht door sander1950 »

Kijk daar heb je weer zo een pannekoek, die gelijk begint te schelden. Jammer, maar de waarheid doet pijn hé pannekoek.

Ook dit is een mening, die jij dus niet respecteert.

Zwijger Willem

Ongelezen bericht door Zwijger Willem »

Robhit,

Tof van u dat u aan de Harense Smid een warme douche geeft.
De lange reparatietijd waarover u schreef kan ook door externe zaken veroorzaakt zijn ??? Fijn dat u nu tevreden bent.

Willem de Zwijger

Gesloten