LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hema actie

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
wplomp

hema actie

Ongelezen bericht door wplomp »

De Hema heeft momenteel een actie waarbij huis aan huis een soort kraslot wordt bezorgd waarbij meerdere prijzen zijn te winnen , je moet dan inloggen naar de Hema winweken en allemaal prive gegevens invullen . Wat schetst mijn verbazing, je komt dan gelijk ook bij de postcode loterij.NIET DOEN DUS!! Want volgens mij gaan mijn gegevens gelijk naar de postcode loterij daar vraag ik toch niet om.
Het komt steeds vaker voor dat allerlij bedrijven kunnen zien welke sites je heb bezocht

tenormin

Re: hema actie

Ongelezen bericht door tenormin »

@wplomp, Even ter geruststelling, waar je ook komt, waar je ook abonnee van bent: overal zitten die verrekte krasloten in. In 'mijn' Avrobode, de Kampioen, de Margriet, vrijdags vaak bij de bijlage "Vrouw" van de Telegraaf; koop je bij Primera en in je tasje zit zo'n verdomd lot. Dus gewoon (natuurlijk als je er niet aan vast wilt zitten): in de tas voor papier. Je zou er inderdaad stapel van worden.

Gesloten