LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Herman den Blijker pannen BLOKKER
Herman den Blijker pannen BLOKKER
Koop geen pannen meer van Herman den Blijker.
Sinds december 2020 wonen wij in ons nieuwe huis en sinds mei 2020 hebben wij langzaamaan alle producten van Herman den Blijker verzameld. Zo hebben wij alle messen, de hele servies serie, alle kookpannen en alle koekenpannen, hapjespannen, grill en wok pannen. Over laatst genoemde pannen serie ben ik niet te spreken. Zo worden de handstelen heet (op site staat dat dit niet kan), verbladeren en roesten de handstelen en vertoond nu na enkele maanden gebruik de randen van de pannen ook schade (het zwart vervaagt).
Blokker benaderd met alle bankafschrijvingen en klachten rondom de pannen. Reactie Blokker dit moet u regelen met de online webshop en filialen waar u heeft aangeschaft. Ook moet u binnen kunnen overleggen. Nu moet ik dus contact op nemen met de Blokker webshop, filiaal Hellevoetsluis, filiaal Hoogvliet en filiaal Vlaardingen. Heb voor meer dan €1000,00 aan afschrijvingen echter heb ik door de verhuizing geen bonnen meer.
Kortom pleur maar weg die pannen en koop wat anders...
Geen aanrader! Wie ook dergelijke klachten?
Voor de goede orde pannen staan in lade met pannenbeschermers. Pannen worden met de hand afgewassen met zachte spons.
Sinds december 2020 wonen wij in ons nieuwe huis en sinds mei 2020 hebben wij langzaamaan alle producten van Herman den Blijker verzameld. Zo hebben wij alle messen, de hele servies serie, alle kookpannen en alle koekenpannen, hapjespannen, grill en wok pannen. Over laatst genoemde pannen serie ben ik niet te spreken. Zo worden de handstelen heet (op site staat dat dit niet kan), verbladeren en roesten de handstelen en vertoond nu na enkele maanden gebruik de randen van de pannen ook schade (het zwart vervaagt).
Blokker benaderd met alle bankafschrijvingen en klachten rondom de pannen. Reactie Blokker dit moet u regelen met de online webshop en filialen waar u heeft aangeschaft. Ook moet u binnen kunnen overleggen. Nu moet ik dus contact op nemen met de Blokker webshop, filiaal Hellevoetsluis, filiaal Hoogvliet en filiaal Vlaardingen. Heb voor meer dan €1000,00 aan afschrijvingen echter heb ik door de verhuizing geen bonnen meer.
Kortom pleur maar weg die pannen en koop wat anders...
Geen aanrader! Wie ook dergelijke klachten?
Voor de goede orde pannen staan in lade met pannenbeschermers. Pannen worden met de hand afgewassen met zachte spons.
Re: Herman den Blijker pannen BLOKKER
Dag Mark,
Ik ben bang dat er weinig aan te doen is. Garantie is beperkt, omdat je de spullen hebt gebruikt en zonder bonnen heb je te weinig bewijs.
Een beetje medeleven heb ik wel voor je. Hier kwamen de keukenchefs een keer terug met een Herman-Mes van Blokker. Het is 1 dag gebruikt en daarna verhuisd van de besteklade naar de gereedschapslade, want
- te zacht staal. Mes trok krom.
- verkeerde verf op het handvat. Bladdert.
- te snel bot. Bij aanschaf scherp, na het eerste gebruik bot.
Daarna was de conclusie: nooit meer iets kopen met de naam van deze man erop. (Gelukkig was het bedrijf Blokker zo vriendelijk om het filiaal te sluiten, zodat we nooit meer bij deze winkel komen.)
Pannen zijn hier een apart verhaal. Ongeveer elke drie maanden komt er een nieuwe braadpan. De meeste zijn niet bestand tegen olijfolie en als de antikraslaag toch krassen heeft, gaan ze eruit. Alle overige pannen houden het veel langer, maar wij gaan ook niet voor merken of namen, maar voor een soort pan.
Sterkte ermee. Gebruik wat nog goed is, zolang het kan en breng het daarna weg als oud ijzer.
Ik ben bang dat er weinig aan te doen is. Garantie is beperkt, omdat je de spullen hebt gebruikt en zonder bonnen heb je te weinig bewijs.
Een beetje medeleven heb ik wel voor je. Hier kwamen de keukenchefs een keer terug met een Herman-Mes van Blokker. Het is 1 dag gebruikt en daarna verhuisd van de besteklade naar de gereedschapslade, want
- te zacht staal. Mes trok krom.
- verkeerde verf op het handvat. Bladdert.
- te snel bot. Bij aanschaf scherp, na het eerste gebruik bot.
Daarna was de conclusie: nooit meer iets kopen met de naam van deze man erop. (Gelukkig was het bedrijf Blokker zo vriendelijk om het filiaal te sluiten, zodat we nooit meer bij deze winkel komen.)
Pannen zijn hier een apart verhaal. Ongeveer elke drie maanden komt er een nieuwe braadpan. De meeste zijn niet bestand tegen olijfolie en als de antikraslaag toch krassen heeft, gaan ze eruit. Alle overige pannen houden het veel langer, maar wij gaan ook niet voor merken of namen, maar voor een soort pan.
Sterkte ermee. Gebruik wat nog goed is, zolang het kan en breng het daarna weg als oud ijzer.
Re: Herman den Blijker pannen BLOKKER
Als u het bij de webshop gekocht hebt, is het logisch dat u bij de webshop moet klagen.
De winkels zijn vaak van franchise ondernemers.
De winkels zijn vaak van franchise ondernemers.
Re: Herman den Blijker pannen BLOKKER
Zojuist in filiaal Hellevoetsluis geweest en ondanks het ontbreken van bonnen waanzinnig goed geholpen. Pannen in kunnen leveren en nieuwe meegekregen. Hand in eigen boezem nu de bon GOED bewaren Klasse Blokker Hellevoetsluis!
Shainora
, Dorfje
, D34M0N
en Bob Schurkjens
vinden dit leuk
-
- Berichten: 107
- Lid geworden op: 29 aug 2005 21:30
Re: Herman den Blijker pannen BLOKKER
Kopen bij Blokker en de Blokker app gebruiken heeft één voordeel: je hoeft de bonnetjes niet te bewaren want die worden online opgeslagen en zijn via de app op te halen.
-
- Berichten: 65
- Lid geworden op: 18 jan 2021 15:59
Re: Herman den Blijker pannen BLOKKER
Heb je misschien nog bank overschrijvingen of uittreksels dan is dat ook wel een bewijs. Let wel steeds een copie maken. Succes
Re: Herman den Blijker pannen BLOKKER
Niet gelezen dat het op 3 mei al tot tevredenheid is opgelost?Noël Maesen schreef: ↑08 mei 2021 11:31Heb je misschien nog bank overschrijvingen of uittreksels dan is dat ook wel een bewijs. Let wel steeds een copie maken. Succes
-
- Berichten: 150
- Lid geworden op: 11 jan 2006 19:28
- Locatie: Sluis
- Contacteer:
Re: Herman den Blijker pannen BLOKKER
Je "kostbare" niet in de vaatwasser doen, dan heb je die ellende niet.
Re: Herman den Blijker pannen BLOKKER
Zucht. Wat zou het fijn zijn als mensen gewoon eens het topic lezen voordat ze commentaar gaan geven.Bram Bonnewel schreef: ↑08 mei 2021 13:18Je "kostbare" niet in de vaatwasser doen, dan heb je die ellende niet.
Re: Herman den Blijker pannen BLOKKER
Bankafschrift(en) is geen garantie bewijs. Om de simpele reden, er staat niet op vermeld wat je gekocht hebt.Noël Maesen schreef: ↑08 mei 2021 11:31Heb je misschien nog bank overschrijvingen of uittreksels dan is dat ook wel een bewijs. Let wel steeds een copie maken. Succes
Sommige winkels kunnen aan de hand van je bankafschrift de kassabon vinden. Dit is een service, dus geen verplichting.
Mooi dat het is opgelost, en fijn dat je het hier gemeld hebt!