LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hunkemoller!

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Hunkemoller!

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Omdat ik slecht ter been ben en toch een paar dagen er op uit ga, een badpak besteld en een jurkje. Het kwam maar niet binnen en na een week aan de bel getrokken, waar blijft het door mij bestelde?
Bleek dat het ergens terug gestuurd was, maar niet door mij! Ik kan het bedrag van de door mij bestelde artikelen terug vragen, gaat wel 4 tot 6 weken duren en de verzendkosten ben ik wel kwijt!

Of ik kan het opnieuw bestellen, maar dan wel nog even de verzendkosten erbij betalen. Ik heb aan hun de vraag gesteld, waar is het bestelde dan afgeleverd? Krijg ik geen antwoord op, wat een flut bedrijf, je krijgt mails terug, waar bij je moet puzzelen, wat willen ze nou eigenlijk zeggen en duidelijk maken?

Ik ga toch niet weer iets bestellen bij hun, waar voor al betaald is, maar niet afgeleverd is?

Maar ze wenzen, ja wenzen, me veel plesier met mijn aankauf!

Al met al, moet ik voor vrijdag een leuk badpak zoeken, anders voor wie het mandarin gaat bezoeken in Eindhoven, ben ik die vrouw zonder!
Is het me dus niet gelukt!

Brillen thuis laten dus.................

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Hunkemoller!

Ongelezen bericht door tennis »

Heb je dan niemand, die voor jou dat badpak in de winkel kan halen?

Lspekkie
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jun 2011 13:51

Re: Hunkemoller!

Ongelezen bericht door Lspekkie »

in 2010 wat bij Hunkemoller.nl besteld. Een deel van de bestelling retour verzonden. Vervolgens enkele maanden moeten wachten tot het geld retour was. Vele emails en telefoontjes aan besteed.
Helaas zo dom geweest om in 2011 weer wat te bestellen. Ditmaal betaald via mijn vriendin haar rekening. Opnieuw een deel als retourzending terug gestuurd. Nu beweert men echter 14 maanden eerder een bedrag foutief geretourneerd te hebben en krijgen wij ons geld niet terug. Eerst beloofde men bijna 2 maanden lang het bedrag retour te storten, vervolgens komt men met een zeer dubieus verhaal aanzetten. Ik overweeg aangifte te doen bij de politie mede vanwege de vele klachten op internet, allemaal omtrent retourzendingen waarvan het geld pas enkele maanden later of geheel niet komt. Onbegrijpelijk dat de overkoepelende Hunkemoller organisatie (met een dergelijk grote naam) deze dubieuze praktijken van de webwinkel niet aanpakt.

lin851
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jun 2011 15:22

Re: Hunkemoller!

Ongelezen bericht door lin851 »

Hier ook slechte ervaringen met de webwinkel van Hunkemoller, en het woord sorry kennen ze er niet.

Bestelling geplaatst en een gedeelte retour gestuurd via de winkel. Het gedeelte wat ik heb gehouden gelijk betaald.

En toen begon het gedoe; ik zou mijn bestelling niet betaald hebben, en ze stuurde een incassobureau achter me aan.

Uiteindelijk bleek dat de retourzending niet goed verwerkt was, en dat dat bedrag dus nog open stond.

Het was dus niet mijn schuld, maar Hunkemoller heeft gewoon een fout gemaakt, maar denk maar niet dat ze excuses aangeboden hebben.
Sindsdien koop ik niets meer bij Hunkemuller.

Gesloten