LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ICI paris misleidende korting flyer
-
ICI paris misleidende korting flyer
ICI paris heeft momenteel een actie 19% taxfree korting. Erg leuk... dacht ik, nu is mijn flesje Chanel wat meer betaalbaar.. bij het afrekenen van mijn flesje eau de parfum kreeg ik echter maar 9% korting want er wordt altijd al 10 % korting gegeven aan pashouders, was de uitleg. Dit stond echter niet op de flyer (ook op de thuisfolder) niet aangegeven. Erg misleidend, jammer dat ICI Paris het blijkbaar nodig heeft om klanten te misleiden. Ik ga in het vervolg naar Douglas.
Re: ICI paris misleidende korting flyer
Ja klopt dat is al tig jaar zo. Inderdaad wel misleidend als je het niet weet. Ik koop regelmatig mn mascara daar dus ik wist het.
-
Ik ben naar paris gegaan ,normaal altijd naar douglas...maar ik was nu toch stuk goedkoper...
Met je douglas card krijg je de 10 % niet op luchtjes ...dus scheelt dan toch weer..
Met je douglas card krijg je de 10 % niet op luchtjes ...dus scheelt dan toch weer..
Bij welke winkel of kortingsactie krijgt met wel korting op korting ? In de meeste gevallen is dit uitgesloten.
Overigens staat wel op de waarde cheque dat deze niet geldig is in combinatie met andere kortingsacties. Toegegeven beetje wazig omschreven en had duidelijker gekund. Wellicht staat het ook in de voorwaarden van de voordeelcard.
Overigens staat wel op de waarde cheque dat deze niet geldig is in combinatie met andere kortingsacties. Toegegeven beetje wazig omschreven en had duidelijker gekund. Wellicht staat het ook in de voorwaarden van de voordeelcard.
Misschien misleidend voor iemand die daar voor het eerst koopt. Maar het staat toch in de voordeelkaart, die je krijgt als je er voor het eerst komt. Ik ben helemaal voor Ici Paris (nee, geen aandelen ) met je klantenkaart krijg je sowieso al behoorlijk voordeel plus (ik vind dat dan) het is een voordeliger toko dan Douglas. Maar ben vandaag aan het "innen" dus als de oogst goed is loop ik morgen gauw de winkel binnen om mijn nog steeds favoriete Chanel eau de parfum te "kopen", d.w.z. als mijn vriendjes royaal zijn . En in de internetwinkel krijg je dezelfde voordelen- en waarden.