Mijn Klacht:
Onze keuken zou na al vele irritaties bij bestellen ( niet terug gebeld worden voor inmeet afspraak, niet terug gebeld na inmeten, terug moeten komen voor keukenblad. niet geholpen worden op de vloer (4 uur aan een bureautje wachten) op 11 april geleverd worden. Een week van te voren wordt dit verschoven naar 13 april door maatwerk blad. En nee dit wordt niet gevraagd, dit wordt doorgemaild. Op 11 april zit ik met mijn telefoon in mijn hand als ik letterlijk 1 seconde de telefoon zie overgaan, en nog voor ik kan opnemen is er opgehangen. Vervolgens ontvang ik de mail dat ik onbereikbaar ben en er onderdelen niet leverbaar zijn. Ik krijg 2 opties, wachten tot deze compleet is of geld terug. Na meerdere onduidelijke telefoontjes a 40 min wachtrij, komen we overeen dat de keuken zonder onleverbare items toch 13 april geleverd wordt. 13 april wordt s morgens alleen een blad geleverd. Dus begint het bel spel weer. Na elke keer 30 minuten in de wachttij te staan, gaat mevrouw 1 het uitzoeken en mij terugbellen. Uiteraard ben ik niet teruggebeld. Meneer 2 verzekerd mij met distibutie bon en al dat de keuken onderweg is en wordt geleverd tussen 12 en 4 zoals afgesproken. U raad het al ik zit nu op de bank kwart over 9 s avonds zonder keuken, de oude reeds afgebroken keuken niet meegerekend. Tussendoor is mij beloofd dat transport contact met me overneemt. Na nog 1 belletjes om half 9 naar de klantenservice heeft nog steeds niemand een antwoord wanneer mijn keuken komt! Update, 1 dag later nog steeds geen gehoor!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ikea keuken niet geleverd
-
Re: Ikea keuken niet geleverd
Dit is precies hoe ik me voorstel dat het altijd bij Ikea gaat. Of zou uw geval een uitzondering zijn?
Dan zouden er toch wel meer topics als deze zijn?Mathilde D. schreef:Dit is precies hoe ik me voorstel dat het altijd bij Ikea gaat. Of zou uw geval een uitzondering zijn?
Dit is, denk ik, een (zeer) negatieve uitzondering. Van enkele bekenden hoor ik alleen positieve verhalen over Ikea keukens.
-
mijn dochter heeft en ikea keuken besteld en wordt geplaatsd door TRC op 16/4, firma die werkt voor IKEA, mijn dochter werd 3 dagen geleden gebeld door IKEA , keuken wordt niet geleverd, na 2uur bellen blijkt dat de wasemkap er niet is, weer bellen, uit eindelijk wordt de keuken toch geleverd , maar komt de wasemkap uit Haarlen, zaterdag 14/4 wordt de keuken geleverd, mijn dochter controleerd de order 2 magnetrons,, geen aanrechtblad en geen wasemblad , weer een uur bellen, ga zo maar door , bestel nooit een keuken bij Ikea Amsterdam, wel zelf op halen en zelf laten plaatsen , anders wordt u kompleet gek. P.Duffels