LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] In problemen door Verzendkosten van Groupon

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
MNG

In problemen door Verzendkosten van Groupon

Ongelezen bericht door MNG »

Enige tijd geleden (juni 2011) heb ik via Groupon een robot-stofzuiger gekocht, de prijs zou zijn inclusief verzendkosten.
Tot mijn verbazing kreeg ik echter nadat alles geleverd was een rekening voor de verzendkosten! Ik heb contact opgenomen met Groupon, het klopte, ik hoefde de rekening niet te betalen en zij zouden het verder regelen met de leverancier.

Enige tijd later kreeg ik toch weer een herinnering, dus meteen weer gemaild met Groupon: 'wij bieden u onze oprechte excuses aan voor het geleden ongemak. Weet echter dat Groupon als tussenpersoon acteert tussen de klant en de uieindelijke dienstverlener. Wij werken in ieder geval nauw samen met onze partner. De tevredenheid van onze klanten blijft onze prioriteit, we doen al het mogelijke om alles zo snel mogelijk in orde te brengen. Ik zal uw dossier doorgeven aan de partnerdienst die zich er persoonlijk zal over ontfermen.'

Niets meer gehoord, alleen nog steeds steeds herinneringen. Bellen, mailen, geen reactie.

Ik heb inmiddels ook contact opgenomen met Unitune Concept, de leverancier.

Wat kan ik nog meer doen om dit opgelost te krijgen? Als ik zelf de kosten betaal, hoe krijg ik die dan ooit terug van Groupon?

sephora30

Re: In problemen door Verzendkosten van Groupon

Ongelezen bericht door sephora30 »

Als je zwart op wit hebt dat jij die kosten niet hoeft te betalen, dan zou ik ze als ik jou was ook echt niet betalen.

Jij hebt moeite genoeg gedaan om het op te lossen nu ligt de bal bij Groupon.

Het hele forum staat hier trouwens vol met klachten over die gasten :!:

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

sephora30 schreef:Als je zwart op wit hebt dat jij die kosten niet hoeft te betalen, dan zou ik ze als ik jou was ook echt niet betalen.

Jij hebt moeite genoeg gedaan om het op te lossen nu ligt de bal bij Groupon.

Het hele forum staat hier trouwens vol met klachten over die gasten :!:
En niet bellen,mailen, maar schriftelijk en aangetekend versturen.

sephora30

Tuurlijk en nog kosten maken ook.

Gewoon mailen, dan heb je ook bewijs.

MNG

Ongelezen bericht door MNG »

Maar volgens mij heeft de deurwaarder hier weinig boodschap aan toch?

sephora30

Tuurlijk niet. Als jij kan bewijzen dat je die kosten niet hoefde te betalen dan zal de deurwaarder daar zijn conclussie uit trekken.

Als jij dat gedoe niet wilt staat het je uiteraard vrij om te betalen en later te proberen die kosten terug te halen. Geef je alleen weinig kans dat dat laatste lukt.

Groupon.nl

Ongelezen bericht door Groupon.nl »

Beste MNG,

Zou je mij je mailadres willen sturen? Dan kan ik jouw vraag in behandeling nemen!

Met vriendelijke groet,
Rianne
Customer Support

giku1974

Ongelezen bericht door giku1974 »

Ik kreeg bij mijn puma telefoon dezelfde reactie.
Gewoon niet accepteren.
Groupon moet leveren wat ze aanbiedt onder de genoemde voorwaarden.
Gebeurd dit niet dan moet je Groupon in gebreke stellen.
Kan Groupon aangeboden niet leveren na ingebreke stelling moet je geld terug vorderen bij Groupon.
Wil Groupon hier niet aan meewerken.
Geld terugvorderen via creditcard maatschappij. Correspondentie met Groupon goed bewaren.
In mijn geval krijg ik geld via creditcard maatschappij terug terwijl Groupon niet meer op mijn mailtjes reageerde!
Succes!

Gr. Gideon

Gesloten