LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jewel House

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Arnold1986
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 jan 2009 14:45

Jewel House

Ongelezen bericht door Arnold1986 »

Vier maand geleden heb ik een MAX horloge gekocht bij Jewel House te Hoogezand. Ik heb er een paar week veel plezier van gehad totdat ik het uurwerk een paar minuten vooruit wilde zetten. Het beschermdopje voor het pinnetje wilde er niet af! Ik er weer mee terug naar de winkel. Mijn klacht werd netjes verholpen door het uurwerk weer op te sturen naar Max.

Twee week later kreeg ik bericht dat ze een nieuw horloge van MAX hadden binnen gekregen. Super! Maar na een paar dagen wilde ik het uurwerk even iets vooruit zetten. En weer kreeg ik het dopje er niet af. Jewel House had dit snel weer verholpen.Maar na een paar dagen het horloge weer gedragen te hebben bleef het uurwerk steeds stil staan. Na een paar keer kreeg ik weer het beschermdopje van het pinnetje er niet af. Ik er weer mee terug naar Jewel House. Ik kreeg als antwoord dat ze er naar zouden kijken. Paar week later kreeg ik bericht dat het horloge week klaar was en dat ik het kon ophalen. Eenmaal aangekomen bj Jewel House hadden ze het horloge al goed gezet en vroeg ik wat er nou aan de hand was. Ik kreeg als antwoord dat ze het horloge hadden schoongemaakt en er een nieuw batterijtje hadden ingedaan en dat het nu weer perfect was. Ik had echter nog nooit gehoord dat zoiets nodig is bij een nieuw horloge.

Eenmaal thuis deed ik het horloge om waana het mij begon te irriteren. Op de achterkant van het horloge zaten diepe krassen die Jewel House had gemaakt door het openmaken. geirriteerd ging ik weer met het horloge terug. Jewel House ging het wel even polijsten. Had er geen vertrouwen in dat het nog goed zou komen maar het viel niet tegen. Had nog even een reactie achtergelaten bij Jewel House dat ik het niet netjes vond dat ze zo een horloge weer mee gaven. Waarop ik een chagrijnige reactie terug kreeg van: Het is nou klaar ja!

En weer na een paar dagen het horloge gedragen te hebben, bleef wéér het uurwerk stil staan en wou het dopje er wéér niet af. Nou was ik er flauw van. Ben terug naar Jewel House gegaan en heb gezegd dat ik mijn geld terug wou. Ze hebben netjes het horloge opgestuurd en na een paar week kreeg ik bericht dat ik een nieuw horloge mocht uitzoeken.

Ik naar Jewel House voor het kijken naar een nieuw horloge maar kon geen soortgelijke horloge vinden. En een horloge van MAX, daar had ik geen vertrouwen meer in. Ik dacht dan vraag ik mijn geld wel terug. Na vier keer problemen met het horloge te hebben gehad moet dit toch mogelijk zijn. Nou vergeet het maar. Geld terug geven, daar doen wij niet aan kreeg ik te horen van een werknemer van Jewel House. We moesten de dag erna maar terug komen en het met de eigenaar er over hebben. Dit mocht helaas niet baten, want we kregen de dag erna hetzelfde verhaal te horen. Wij geven géén geld terug.

Heeft iemand een idee hoe ik dit het beste aan kan pakken. Ik wou al naar de fabrikant van MAX bellen maar ik kan nergens een nummer of internetsite van dit merk vinden. Tevens heb ik een bon van Jewel House gekregen waar op staat dat ik vier keer in vier maand met het horloge ben terug geweest.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen

Alvast bedankt!

Mvgr Arnold Vroom

Dragoon
Berichten: 179
Lid geworden op: 19 feb 2006 20:31

Re: Jewel House

Ongelezen bericht door Dragoon »

Je mag gewoon je overeenkomst laten ontbinden.
Winkelier heeft het horloge 4 keer opgestuurd, en de kans gekregen om het probleem op te lossen.
Dus heb je het recht om de koop te laten ontbinden en je geld terug te krijgen.

Gesloten