LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] jumbo afhaalpunt

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Silver5

jumbo afhaalpunt

Ongelezen bericht door Silver5 »

Als ik online bestel bij Jumbo (omdat ik dan de juiste artikelen heb en meer assortiment) het vervolgens bij het afhaalpunt van de Jumbo (jumbo zelf) laat bezorgen (deze jumbo zit nota bene boven een woonzorgcomplex) vervolgens mijn huishoudelijke hulp de boodschappen wil laten ophalen IN de winkel dus, is zij VERPLICHT te pinnen??? Er wordt gewaarschuwd je pinpas niet af te geven (ben ik ook niet van plan) maar cash betalen kan niet in de winkel?? Mag dit zomaar?

Nijogeth

Re: jumbo afhaalpunt

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ja, dat systeem werkt alleen via de pin en gaat ook buiten de winkel om. Staat ook op de site aangegeven dat alleen met pin betaald kan worden.

berndv

Re: jumbo afhaalpunt

Ongelezen bericht door berndv »

Dit had toch geen verrassing hoeven te zijn:
Wat neem je mee naar het Pick Up Point
Als je de bestelling komt ophalen bij het Pick Up Point heb je de barcode nodig en je pinpas/creditcard om te betalen. Aan de barcode herkennen wij jouw bestelling. Deze kan je uitprinten en meenemen of laten scannen op je telefoon.
U kunt de hulp vragen het bedrag zelf te pinnen en u een tikkie te sturen, of u kunt de boodschappenlijst meegeven aan de hulp, deze de boodschappen zelf laten pakken in de winkel en vervolgens contant laten afrekenen aan de kassa. Of, nog een optie, u laat ze bezorgen. Ja dit kost bezorgkosten, maar die hulp werkt neem ik aan ook niet voor niets. Dan komen ze gewoon bij u aan de deur, zetten de boodschappen in uw keuken neer en u kunt daar ter plaatse bij de bezorger betalen, gewoon veilig met uw eigen pinpas.

Gesloten