LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] jumbo super markten

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
joopsmit

jumbo super markten

Ongelezen bericht door joopsmit »

Het valt mij op dat er heel veel winkels opgekocht worden door Jumbo. Wat mij daarbij ook is opgevallen dat in het begin van overnamen de schappen vol liggen met euro schoppers en goedkope producten.
Nu is vorig jaar ook in onze wijk de super de boer over gegaan in de handen jumbo . Veel producten bleken toch wel duurder te zijn dan de vorige super de boer .En de laatste maanden grijp ik ook vaker mis in de voordelige produkten euro schopper en van Jumbo. Een voor een maken die nu plaats voor merk producten of duure eigen merk producten .Personeel weet dan van niets of zegt is niet meer leverbaar . Neem bvb pindakaas 99 cent per pot op basis van pindaas en soja. Weg is die nu en het vak staat vol met eigen merk en calfe maar wel dubbel zo duur . Ook heeft bvb Bolletje beschuit de gehele vakken over genomen en de goedkopere producten onder in het schap zijn nu ook voor het dure merk bolletje bezet , Als je wat oplettend door de winkel loopt dan zijn er veel producten verdwenen en of vervangen . Volgens mij is dat de wijze waarop Jumbo zich profileert als de goedkoopste . Nog een voorbeeld 500 gram aardbeien betaal ik al 3 weken lang 199 bij de andere winkels bij Jumbo in de aanbieding 245 met gratis rol bolletje beschuit . Denkt jumbo nu echt dat de klanten ze niet door hebben? Nu gaan ze ook de gehele c1000 over nemen , gelukkig zijn lidel en Aldi nog niet tekoop anders ?????

puma73

Re: jumbo super markten

Ongelezen bericht door puma73 »

joopsmit schreef:Het valt mij op dat er heel veel winkels opgekocht worden door Jumbo. Wat mij daarbij ook is opgevallen dat in het begin van overnamen de schappen vol liggen met euro schoppers en goedkope producten.
Nu is vorig jaar ook in onze wijk de super de boer over gegaan in de handen jumbo . Veel producten bleken toch wel duurder te zijn dan de vorige super de boer .En de laatste maanden grijp ik ook vaker mis in de voordelige produkten euro schopper en van Jumbo. Een voor een maken die nu plaats voor merk producten of duure eigen merk producten .Personeel weet dan van niets of zegt is niet meer leverbaar . Neem bvb pindakaas 99 cent per pot op basis van pindaas en soja. Weg is die nu en het vak staat vol met eigen merk en calfe maar wel dubbel zo duur . Ook heeft bvb Bolletje beschuit de gehele vakken over genomen en de goedkopere producten onder in het schap zijn nu ook voor het dure merk bolletje bezet , Als je wat oplettend door de winkel loopt dan zijn er veel producten verdwenen en of vervangen . Volgens mij is dat de wijze waarop Jumbo zich profileert als de goedkoopste . Nog een voorbeeld 500 gram aardbeien betaal ik al 3 weken lang 199 bij de andere winkels bij Jumbo in de aanbieding 245 met gratis rol bolletje beschuit . Denkt jumbo nu echt dat de klanten ze niet door hebben? Nu gaan ze ook de gehele c1000 over nemen , gelukkig zijn lidel en Aldi nog niet tekoop anders ?????
U zit uit uw nek te kletsen. Ik heb nog nooit euroshopper produkten bij Jumbo gezien. Een compleet onzinbericht.

pera

Ongelezen bericht door pera »

Goed opgemerkt Puma :lol:
Naast de bekende A-merk en AH Huismerk-producten biedt Albert Heijn steeds meer Euro Shopper-producten aan. Van appelmoes tot allesreiniger, van spaghetti tot shampoo. Inmiddels meer dan 400 producten. Waardoor deze alledaagse boodschappen in bijna elke assortimentsgroep te vinden zijn tegen de allerlaagste prijs. En door het nieuwe design vallen ze ook meer op.

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

joopsmit schreef:Het valt mij op dat er heel veel winkels opgekocht worden door Jumbo. Wat mij daarbij ook is opgevallen dat in het begin van overnamen de schappen vol liggen met euro schoppers en goedkope producten.
Als het personeel van de plaatselijke Jumbo uw vragen niet (normaal) kan beantwoorden, zou ik eens contact opnemen met het hoofdkantoor.
Een klacht daar neerleggen over het verdwijnen van producten kan zeker nut hebben.

Gesloten