LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Jysk
-
Jysk
Even een aanpassing op een nette manier.
Ik heb ongeveer 2 maanden geleden een bed gekocht deze zou geleverd worden na 3 á weken.
Tot mijn verbazing nog niet geleverd, aantal keer is er contact geweest (tekefonisch) met het hoofdkantoor. Ook met het filiaal zelf(duiven)
Tot heden geen reactie
Heeft iemand ook deze ervaring gehad?
Ik heb ongeveer 2 maanden geleden een bed gekocht deze zou geleverd worden na 3 á weken.
Tot mijn verbazing nog niet geleverd, aantal keer is er contact geweest (tekefonisch) met het hoofdkantoor. Ook met het filiaal zelf(duiven)
Tot heden geen reactie
Heeft iemand ook deze ervaring gehad?
Laatst gewijzigd door Jermaine88 op 13 jun 2018 12:28, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Jysk
Jysk is een wereldwijde keten, dus van oplichting spreken?
Bel anders even met hun hoofdkantoor, zij kunnen zien of het bed nog geleverd kan worden.
Bel anders even met hun hoofdkantoor, zij kunnen zien of het bed nog geleverd kan worden.
-
Dan maar her tegenovergestelde. Goede service altijd goed geholpen. Ga zo door JYSK.
Kan geen keuken meer kopen bij Ikea, kan geen abonnement meer nemen bij Ziggo, KPN, Tele 2, Vodafoon en ga zo maar door.mahadma schreef:Als ik volgens andere mensen ergens niet meer moet kopen dan kan ik nergens meer kopen. Dus trek ik me daar niks van aan. En dan nog in hoofdletters (=schreeuwen).
Tenminste als ik adviezen van sommige TS er opvolg.
Het zal bij u vast misgaan bij Jysk, maar over de hele breedte genomen is dit een prima bedrijf net als de bedrijven die ik hiervoor noemde.
Maar bij grote bedrijven kan de wet van Murphy nou eenmaal om de zoveel tijd optreden en als je net de persoon bent die dit overkomt ja dan ga je schreeuwen
-
Winkeliers opgelet, doe nooit zaken met ****. Indien er iets fout gaat wordt u gelijk beticht van oplichting.
Laatst gewijzigd door ManchesterU15 op 13 jun 2018 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik verbaas me er altijd over dat er online zoveel geklaagd kan worden over providers, terwijl als je de berichten moet geloven is het allemaal dikke ellende waar nooit wat werkt...sake1987 schreef: Kan geen keuken meer kopen bij Ikea, kan geen abonnement meer nemen bij Ziggo, KPN, Tele 2, Vodafoon en ga zo maar door.
Tenminste als ik adviezen van sommige TS er opvolg.