Hallo.
Ik heb op 25-01-2015 bij BCC.NL een paar Iphone hoesjes besteld.
Dit zijn de hoesjes. [commerciële link verwijderd]
Ze gaven toen op de site aan dat het het hoesje beschikbaar was in de vestiging in Eindhoven.
Ik 3 orders achter elkaar besteld.
Krijg je ineens op Maandag ochtend een standaard bericht van hun dat het artikel helaas niet leverbaar is.
Kijk je 2 dagen later nog is op de site staan ze weer gewoon als leverbaar!
Waarschijnlijk hebben ze dat bewust gestuurd. Want er was toen een actie bij hun op de site.
Als je een actie product kocht je van hun een cadeaubon zou krijgen van €5,- zolang je het product in de winkel op zou halen.
Maar niet dus gewoon zeggen dat je het product niet op voorraad heb en er zo onder uit willen komen.
Echt slecht BCC.NL
Maar dat is nog niet alles.
Heb ze 2 dagen later netjes een mailtje stuurt met de vraag wanneer kan ik dan me geld terug verwachten. Netjes 1 week afgewacht maar kreeg maar geen reactie via de mail.
Bellen had ik geen zin in vanwege dat ze alleen maar een 0900 nummer LOW service!!!
Na 1 week nog steeds geen reactie van ze gekregen.
Heb ik uit onmacht maar me bank opgebeld.
Krijg ik vandaag een reactie terug van de bank dat BBC ook niet op hun mail hebben gereageerd!
Nu heeft de bank me aangeboden dat ze uit coulance het geld terug storten van hun rekening.
Nu is mijn vraag kan BCC er zomaar mee weg komen niet reageren & wel gewoon de klant zijn geld houden.
Kunnen we net ze goed de slogan omdraaien .... LOW SERVICE !!!
Hoop op hulp van jullie wil het er zo niet bij laten zitten met de slechte service van BCC.NL
Groetjes Patrick
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht BCC
-
Klacht BCC
Laatst gewijzigd door Radar op 06 mar 2015 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd
Reden: Commerciële link verwijderd
Re: Klacht BCC
dus als ik het goed begrijp, gelooft de bank jouw verhaal en storten zij het geld zomaar terug op jouw rekening???? hierbij kloppen een aantal dingen niet.
ten eerste mag de bank alleen geld storneren als het om een incasso gaat, niet om een Ideal betaling ( als je met Ideal betaald hebt). waarom zou de bank contact opnemen met BCC?
ik geloof er ook helemaal niets van dat een bank zich zomaar mengt in het geschil dat jij met BCC hebt. iedereen kan wel beweren dat hun bestelling niet geleverd is.
ten tweede heb je nu een bestelling gedaan bij BCC, je hebt dus een contract gesloten, en je hebt de rekening daarvan niet betaald. Hier zal je dus binnenkort wel een aanmaning voor ontvangen..
ten eerste mag de bank alleen geld storneren als het om een incasso gaat, niet om een Ideal betaling ( als je met Ideal betaald hebt). waarom zou de bank contact opnemen met BCC?
ik geloof er ook helemaal niets van dat een bank zich zomaar mengt in het geschil dat jij met BCC hebt. iedereen kan wel beweren dat hun bestelling niet geleverd is.
ten tweede heb je nu een bestelling gedaan bij BCC, je hebt dus een contract gesloten, en je hebt de rekening daarvan niet betaald. Hier zal je dus binnenkort wel een aanmaning voor ontvangen..