ik had bij wehkamp een digitale camera gekocht omdat ik de doop van mijn zoontje vast wou leggen.
ik heb op deze dag best wat foto's van deze dag gemaakt. maar op het einde van de dag sloeg de geheugenkaart en het hele toestel vast . ik ben al de foto's van deze dag nu dus kwijt ! ik dacht het probleem zelf wel op te kunnen lossen met nieuwe geheugenkaartjes maar helaas . dus toch maar eens met de wehkamp klantenservice gebeld en daar werd in eerste instantie netjes geholpen en het toestel zou worden opgehaald voor reparatie . maar omdat ik ook over de kwaliteit van de foto's niet tevreden was heb ik de klantenservice nog maar eens gebeld . ik werd weer netjes geholpen en er werd mij toegezegd dat ze het toestel terug zouden nemen en dat ik met bijbetaling een ander toestel zou krijgen toegestuurd . maar voor dat het toestel er was kreeg ik al een rekening met het volledige bedrag voor de nieuwe camera erop .
dus maar weer eens bellen met de klantenservice . daar werd mij verteld dat dat ze mij geen andere camera aan hadden mogen bieden en dat ik deze maar moest weigeren bij bezorging . ik heb hier een klacht over ingediend omdat ik vind dat wehkamp zich aan zij afspraken moet houden . maar op mijn klacht komt geen enkele reactie !!! ik heb reeds al meerdere malen met de klantenserice gebeld en de antwoorden zijn divers of ik word door gestuurd naar e-care , die mij dan weer terug sturen naar wehkamp . of er word mij toegezegd dat voor een bepaalde datum afgehandeld gaat worden . maar na weken afgesproken datum nog steeds geen reactie . u kunt ook een mail sturen werd mij verteld . maar ook hierop geen reactie !!! ik heb inmiddels het eerst bestelde toestel weer terug van reparatie met de mededeling dat er niks mis mee zou zijn . wel zat er een rekening van 17 euro bij terwijl dit toestel nog onder de garantie valt !!! dus maar weer met de klantenservice gebeld en dit keer werd ik dus gewoon echt onbeschoft behandeld , er was geen enkele discusie mogelijk en ik moest maar een brief sturen en er werd mij gewoon verteld dat midden in het gesprek het gesprek door wehkamp beeindigd ging worden !!! volgens mij ben ik nog steeds een van de betalende klanten van dit wehkamp en dien ik netjes en naar behoren geholpen te worden , maar bij dit bedrijf kun je dag en nacht terecht om iets te bestellen maar voor klachten is er niemand thuis !!! mijn advies is koop je spullen gewoon in een winkel ! misschien iets duurder maar je kunt wel altijd met je spullen terug . en bespaart je al zeker twintig keer bellen met met diverse afdeling die je toch niet verder helpen en steeds onbeshofter worden !!! en ik zelf zou in ieder geval niet een maand foto's van mij half jaar oude zoontje missen !!! wehkamp bedankt voor de service en dit was eens en nooooooooooit meer !!! camiel van loo
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klantenservice wehkamp
Re: klantenservice wehkamp
@camiel van loon,
jammer dat je de pech hebt met Wehkamp.
Ik ben al zeker 30 jaar klant maar echt nog nooit een onvertogen woordt gehoord van de klantenservice.
En ook wel vaker eens gebeld dat er iets mis was maar nooit een probleem hoor.
Altijd goed geholpen door de klanten service.
jammer dat je de pech hebt met Wehkamp.
Ik ben al zeker 30 jaar klant maar echt nog nooit een onvertogen woordt gehoord van de klantenservice.
En ook wel vaker eens gebeld dat er iets mis was maar nooit een probleem hoor.
Altijd goed geholpen door de klanten service.