LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Koffiezet apparaat.
Koffiezet apparaat.
In welke winkel kun je een goed koffiezet apparaat kopen. Die van BCC vind ik niet echt goed.
Re: Koffiezet apparaat.
Het zou handig zijn als je zou aangeven welk apparaat van bcc je niet goed vindt een waarom je het niet goed vindt.
-
BCC heeft zelf geen koffiezet apparaten. Of u moet in de kantine geweest zijn en daar een vies automaten bakkie hebben gekregen. De apparaten die ze daar VERKOPEN, verkopen ze op meerdere plekken.harkja schreef:In welke winkel kun je een goed koffiezet apparaat kopen. Die van BCC vind ik niet echt goed.
Zoals hierboven al aangeven, doe eerst voor onderzoek wat voor type apparaat u wilt hebben. Daar kan dan zelf ook de winkel bij gezocht worden die het verkoopt.
Ik geloof niet dat we dit heel serieus moeten nemen...harkja schreef:In welke winkel kun je een goed koffiezet apparaat kopen. Die van BCC vind ik niet echt goed.
De winkel is niet zo spannend, ze hebben allemaal dezelfde matige service en ruilvoorwaarden. Het apparaat zélf is belangrijker, en een Technivorm Moccamaster kan je op veel plekken kopen gelukkig. En dát is een wereldvermaard stukje Nederlandse koffietechniek, welke het geld meer dan waard is. Ook kan je, als je niet valt over een DE logo, deze deels betalen met punten die je nog kan bietsen van familie en vrienden.
[quote="NeoDutchio"][quote="harkja"]In welke winkel kun je een goed koffiezet apparaat kopen. Die van BCC vind ik niet echt goed.[/quote]
BCC heeft zelf geen koffiezet apparaten. Of u moet in de kantine geweest zijn en daar een vies automaten bakkie hebben gekregen. De apparaten die ze daar VERKOPEN, verkopen ze op meerdere plekken.
Zoals hierboven al aangeven, doe eerst voor onderzoek wat voor type apparaat u wilt hebben. Daar kan dan zelf ook de winkel bij gezocht worden die het verkoopt.[/quote]
Hoezo heeft BCC geen koffiezetapparaten?
http://www.bcc.nl/search?fh_location=%2 ... etapparaat
BCC heeft zelf geen koffiezet apparaten. Of u moet in de kantine geweest zijn en daar een vies automaten bakkie hebben gekregen. De apparaten die ze daar VERKOPEN, verkopen ze op meerdere plekken.
Zoals hierboven al aangeven, doe eerst voor onderzoek wat voor type apparaat u wilt hebben. Daar kan dan zelf ook de winkel bij gezocht worden die het verkoopt.[/quote]
Hoezo heeft BCC geen koffiezetapparaten?
-
Ik geloof met je mee. Of moet ik nu zeggen: ik geloof niet met je mee?Moneyman schreef:Ik geloof niet dat we dit heel serieus moeten nemen...harkja schreef:In welke winkel kun je een goed koffiezet apparaat kopen. Die van BCC vind ik niet echt goed.
Costnix, ik heb op je link geklikt en ik zie geen bcc koffiezetapparaten. Wel Tefal, Philips en andere merken.
-
BCC zal ongetwijfeld een koffiezetter in de kantine hebben staan, maar verder hebben ze geen eigen koffiezetters. Wel VERKOPEN ze koffiezetters van diverse merken die ze overal verkopen. De tekst dat de koffiezetters van BCC niet echt goed zijn raakt kant noch wal.Costnix schreef:Hoezo heeft BCC geen koffiezetapparaten?NeoDutchio schreef:BCC heeft zelf geen koffiezet apparaten. Of u moet in de kantine geweest zijn en daar een vies automaten bakkie hebben gekregen. De apparaten die ze daar VERKOPEN, verkopen ze op meerdere plekken.harkja schreef:In welke winkel kun je een goed koffiezet apparaat kopen. Die van BCC vind ik niet echt goed.
Zoals hierboven al aangeven, doe eerst voor onderzoek wat voor type apparaat u wilt hebben. Daar kan dan zelf ook de winkel bij gezocht worden die het verkoopt.
Volgens mij wordt hier het assortiment in een bepaalde winkel van BCC bedoelt.
Probeer het eens "in de winkel van sinkel"** want daar is van alles te koop, ook koffiezetapparaten die reeds volledig zijn getest en goed bevonden zijn.harkja schreef:In welke winkel kun je een goed koffiezet apparaat kopen. Die van BCC vind ik niet echt goed.
**mag nu kringloopwinkel genoemd worden.
BCC verkoopt overigens vele tientallen verschillende koffiezetapparaten en ik kan mij niet voorstellen daar geen enkele exemplaar bijzit die niet aan uw wensen kan voldoen. Maar kijk eens bij Coolblue of Blokker, de Hema of Expert om er maar een paar te noemen.
Hoeft ook niet hoor. Ben heden geslaagd bij BlokkerMoneyman schreef:Ik geloof niet dat we dit heel serieus moeten nemen...harkja schreef:In welke winkel kun je een goed koffiezet apparaat kopen. Die van BCC vind ik niet echt goed.
-
Blokker weer blij, kan dat filiaal een kwartiertje langer buiten de grote reorganisatie blijven.harkja schreef:Hoeft ook niet hoor. Ben heden geslaagd bij BlokkerMoneyman schreef:Ik geloof niet dat we dit heel serieus moeten nemen...harkja schreef:In welke winkel kun je een goed koffiezet apparaat kopen. Die van BCC vind ik niet echt goed.
Kan je wat specifieker worden? Er zijn zeer veel koffie apparaten in verschillende prijs- en kwaliteitsklasses. In de betere koffie/theewinkels kan je die kopen.harkja schreef:In welke winkel kun je een goed koffiezet apparaat kopen. Die van BCC vind ik niet echt goed.
Toch maar weer mooi wat aandacht getrokken harkja. Want daar deed je het toch allemaal voor.Hoeft ook niet hoor. Ben heden geslaagd bij Blokker
Zelf lekker gaan winkelen, en de forumleden met het mooie weer het denk en typewerk laten doen.
Geniaal !
Jij bent ook geniaal hoorBL2 schreef:Toch maar weer mooi wat aandacht getrokken harkja. Want daar deed je het toch allemaal voor.Hoeft ook niet hoor. Ben heden geslaagd bij Blokker
Zelf lekker gaan winkelen, en de forumleden met het mooie weer het denk en typewerk laten doen.
Geniaal !