LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kruidvat Reclame
Kruidvat Reclame
In de folder van Kruidvat staat volgende text:
een product new wave haarverzorging voor 2,99 keuze uit diverse varianten bijvoorbeeld ........
Helaas kan ik de artikel (new wave ultra strong power hold gel - spray ) wat ik heb uitgezocht niet voor deze prijs kopen, want de medewerker beweerd,dat deze niet voor de aanbieding geldt.
Na kontakt met kruidvat krijg ik deze antwoord:
in de folder staat vermeld new wave haarverzorging keuze uit diverse varianten. bijvoorbeeld ultra strong van 3,99 voor 2,99. deze actieprijs geldt dan ook alleen voor deze variant. de andere varianten zijn ook in de actie maar kunnen wel een andere verkoopprijs hebben.
Ik vind dit een misleidende reclame, want voor mij zijn diverse varianten, ook andere bedoeld.
Of zie ik het verkeerd?
een product new wave haarverzorging voor 2,99 keuze uit diverse varianten bijvoorbeeld ........
Helaas kan ik de artikel (new wave ultra strong power hold gel - spray ) wat ik heb uitgezocht niet voor deze prijs kopen, want de medewerker beweerd,dat deze niet voor de aanbieding geldt.
Na kontakt met kruidvat krijg ik deze antwoord:
in de folder staat vermeld new wave haarverzorging keuze uit diverse varianten. bijvoorbeeld ultra strong van 3,99 voor 2,99. deze actieprijs geldt dan ook alleen voor deze variant. de andere varianten zijn ook in de actie maar kunnen wel een andere verkoopprijs hebben.
Ik vind dit een misleidende reclame, want voor mij zijn diverse varianten, ook andere bedoeld.
Of zie ik het verkeerd?
Re: Kruidvat Reclame
U zou deze klacht eens kunnen indienen bij de Reclame Code Commissie.
Ben benieuwd wat dan de uitkomst zal zijn.......
Ben benieuwd wat dan de uitkomst zal zijn.......
-
Het hangt vaak af van de exacte formulering, de woordkeus en de plaats van de komma en dergelijke.
- New Wave haarverzorging is in de aanbieding;
- Er is keuze uit diverse varianten;
- De Ultra Strong kost nu bijvoorbeeld maar € 2,99.
Daarmee is nog niets gezegd over de prijs van de andere producten, behalve dat er diverse varianten (dat hoeven ze dus ook niet allemaal te zijn) in de aanbieding zijn.
Als dit de exacte formulering was, klopt het standpunt van Kruidvat ook. Ze zeggen immers:in de folder staat vermeld new wave haarverzorging keuze uit diverse varianten. bijvoorbeeld ultra strong van 3,99 voor 2,99. deze actieprijs geldt dan ook alleen voor deze variant. de andere varianten zijn ook in de actie maar kunnen wel een andere verkoopprijs hebben.
Daarmee is nog niets gezegd over de prijs van de andere producten, behalve dat er diverse varianten (dat hoeven ze dus ook niet allemaal te zijn) in de aanbieding zijn.
Jou citaat is het antwoord van Kruidvat.Deurwaarder Mark schreef:Het hangt vaak af van de exacte formulering, de woordkeus en de plaats van de komma en dergelijke.
Als dit de exacte formulering was, klopt het standpunt van Kruidvat ook. Ze zeggen immers:in de folder staat vermeld new wave haarverzorging keuze uit diverse varianten. bijvoorbeeld ultra strong van 3,99 voor 2,99. deze actieprijs geldt dan ook alleen voor deze variant. de andere varianten zijn ook in de actie maar kunnen wel een andere verkoopprijs hebben.
Dit was de text van de folder:
een product new wave haarverzorging voor 2,99 keuze uit diverse varianten bijvoorbeeld enz.
-
Dus Kruidvat zegt in haar reactie "er staat in de folder dat...", terwijl er in werkelijkheid iets anders staat?
Deze text staat in de folder:Deurwaarder Mark schreef:Dus Kruidvat zegt in haar reactie "er staat in de folder dat...", terwijl er in werkelijkheid iets anders staat?
new wave haarverzorging keuze uit diverse varianten,
. bijvoorbeeld ultra strong van 3,99 voor 2,99.
Deze antwoord heb ik van Kruidvat gekregen:
: wave haarverzorging keuze uit diverse varianten. bijvoorbeeld ultra strong van 3,99 voor 2,99. deze actieprijs geldt dan ook alleen voor deze variant. de andere varianten zijn ook in de actie maar kunnen wel een andere verkoopprijs hebben.
-
Maar dan klopt het toch? Er wordt aangegeven dat er diverse varianten in de aanbieding zijn, en als voorbeeld wordt dan die extra strong voor € 2.99 genoemd. Er staat toch nergens dat alle varianten € 2,99 zijn?Deze text staat in de folder:
new wave haarverzorging keuze uit diverse varianten,
. bijvoorbeeld ultra strong van 3,99 voor 2,99.
Wat mij betreft is dit een hele normale manier van adverteren.
-
Klopt, maar wel een hele vermoeiende. Ah doet hetzelfde, kom je bij het reclameschap, zie je alleen de 'bijvoorbeeld' prijs, alle varianten staan er, kom je bij de kassa met een niet-bijvoorbeeld-variant, kun je ineens veel meer betalen.Wat mij betreft is dit een hele normale manier van adverteren.
Terwijl nergens staat wat de niet-bijvoorbeeld-variant moet kosten, dus als je dat wil weten dan kun je weer naar het schap waar het spul normaal staat, prijs opzoeken en met de calculator erbij gaan zitten rekenen, of naar de scanner, kun je de hele winkel door...
Ik kom niet meer zo graag bij AH, eerlijk gezegd, juist door dit soort dingen.
Voor mij wordt de indruk gewekt, dat er verschillende varianten in de anbieding zijn en deze alle voor deze prijs zijn.witte angora schreef:Klopt, maar wel een hele vermoeiende. Ah doet hetzelfde, kom je bij het reclameschap, zie je alleen de 'bijvoorbeeld' prijs, alle varianten staan er, kom je bij de kassa met een niet-bijvoorbeeld-variant, kun je ineens veel meer betalen.Wat mij betreft is dit een hele normale manier van adverteren.
Terwijl nergens staat wat de niet-bijvoorbeeld-variant moet kosten, dus als je dat wil weten dan kun je weer naar het schap waar het spul normaal staat, prijs opzoeken en met de calculator erbij gaan zitten rekenen, of naar de scanner, kun je de hele winkel door...
Ik kom niet meer zo graag bij AH, eerlijk gezegd, juist door dit soort dingen.
Het is gewoon zoals witte angora zegt niet er klantvriendelijk, en du7s voor mij misleidend.
-
Maak jij je maar geen zorgen, ik heb nuttige dingen genoeg. En als jij mijn posts nutteloos geschreeuw vind dan lees je het toch niet?En idd angora jij heb echt niks te doen he met je leven momenteel met al dat nutteloze schreeuwen ??? soms leuk maar vaak ook irritant get a job dude.. Al neem je een krantewijk doe iets nuttigs in godsnaam.
Pas je eigen advies toe, en besteed je tijd nuttiger dan aan iemand die alleen maar nutteloos staat te schreeuwen.
Als je alle varianten naast elkaar kunt zetten heb je ook voldoende ruimte om kaartjes naast elkaar te hangen. Simpel toch?En als er alle varianten staat kun je niet van elk soort een apart kaartje ophangen dat past simpelweg niet nadenken is ook een vak..
-
Dat bedoel ik angora kom eens een dagje met me meelopen.
Mag jij proberen om bij 15 soorten deosprays(3 cm breed) een kaartje te hangen met de houder (7 cm breed) voor 15 soorten te hangen snap je het nou ?!?! dat gaat dus NIET waar het wel kan hangen ze er ook altijd simpel zat..
dus 15x3 is 45 cm juist
15x7 is 105 cm precies dat past niet goh wat vreemd
ppff kansloze topic mede doordat die actie geeneens bij kruidvat is maarok...
Mag jij proberen om bij 15 soorten deosprays(3 cm breed) een kaartje te hangen met de houder (7 cm breed) voor 15 soorten te hangen snap je het nou ?!?! dat gaat dus NIET waar het wel kan hangen ze er ook altijd simpel zat..
dus 15x3 is 45 cm juist
-
Kan ook anders hoor, ik ben ex-Ah-er, als je het wilt weten. Heb indertijd op de groente en het vlees na de hele winkel lopen beheren. Food, nonFood, Zuivel, en de kleine vleeswaren.Menasor2002 schreef:Dat bedoel ik angora kom eens een dagje met me meelopen.
dus 15x3 is 45 cm juist
Als het goed is bepaalt AH nog altijd welke producten waar komen te staan in de schappen. Is een beetje standaard.
Dus: gewoon in jouw voorbeeld één kaartje van 45 cm breed, waarop de actieprijzen van alle producten staan. Is nog goedkoper te produceren ook dan al die kleine kaartjes.
Waarbij jij net zo goed als ik weet dat de meeste producten breder zijn dan die 3 centimeter, en al te vaak staan er meerdere rijen van dezelfde variant naast elkaar. Dus die vlieger gaat niet helemaal op.
Is niet zo moeilijk, maar op de reclameafdeling hebben ze de neus nu eenmaal niet in de richting van service en gemak staan.
Wat een agressief gedrag!Menasor2002 schreef:Mensen moeten gewoon eens nadenken dat is het probleem tegenwoordig , bovendien staat die New Wave helemaal NIET in de folder van deze week dus je verhaal klopt al niet..
En als er alle varianten staat kun je niet van elk soort een apart kaartje ophangen dat past simpelweg niet nadenken is ook een vak..
Daar heb ej nou een scanner voor of personeel maarok dat zal teveel moeite zijn voor de mens en een grote folder dus mogelijkheden zat maarj ais leuker om te zeuren hier om niks natuurlijk.
En idd angora jij heb echt niks te doen he met je leven momenteel met al dat nutteloze schreeuwen ??? soms leuk maar vaak ook irritant get a job dude.. Al neem je een krantewijk doe iets nuttigs in godsnaam.
Als je eens alles goed zou lezen, dan zou je merken, dat ik niet heb geschreven, dat deze anbieding deze week in de folder staat!
Blijkbaar hebben wij in jou een Kruidvatmedewerker gevonden, welke zich de schoen aantrekt.
Dit gedrag vind ik ook in de winkel terug!
-
Nee hoor Bayern zeker geen kruidvat maarja makkelijk zeuren over iets dat al VOORBIJ is he.
Overigens stond het er prima bij in de folder maargoed whatever
enne angora dan ben jij vast al jaren weg bij AH want zo werkt het dus niet al 20 jaar niet overigens maarok ga ik verder geen woorden meer aan vuil maken aangezien het hier over kruidvat ging
Overigens bepalen fabrikanten waar ze komen te staan !!! Is maar wat ze er voor over hebben..
Overigens stond het er prima bij in de folder maargoed whatever
enne angora dan ben jij vast al jaren weg bij AH want zo werkt het dus niet al 20 jaar niet overigens maarok ga ik verder geen woorden meer aan vuil maken aangezien het hier over kruidvat ging
Overigens bepalen fabrikanten waar ze komen te staan !!! Is maar wat ze er voor over hebben..
-
Geld alleen maar voor bepaalde merken. Conimex bijvoorbeeld.Overigens bepalen fabrikanten waar ze komen te staan !!! Is maar wat ze er voor over hebben
Andere produkten, chips bijvoorbeeld, of het nu de Lays is, of de eigen merk, of de goedkoopste, dat bepaald nog altijd AH waar ze liggen, en dat weet je heus wel.
Tijdje terug was er nogal wat herrie omdat AH het nodig vond de eigen merk artikelen een verpakking te geven die sprekend lijkt op de A-merken, om vervolgens de eigen merken een prominente plaats te geven, boven/naast/onder de A-merken.
Ook de schappen waar de reclameartikelen staan: AH bepaalt dat. Niet de fabrikant.
Ga er nou niet omheen zitten draaien.
Volgens mij gaat dit topic over de Kruidvat en niet over AH Menasor.
Ook ik vind het zeer onduidelijk aangegeven staan zelf bij de Kruidvat, je moet
daar vaak het foldertje erbij nemen.
Over de klantvriendelijkheid maar niet gesproken.
Bedankt Chocomelk, ik had het niet beter kunnen schrijven.Chocomelk schreef:Volgens mij gaat dit topic over de Kruidvat en niet over AH Menasor.
Menasor is gewoon op confrontatie uit met zijn gedrag, dan gebeurd het wel, dat hij zich zelf wil presenteren.
Zelf laat ik het erbij, want dit kleuterachtig gedoe wil ik dus niet hebben.
Jammer dat mensen als Menasor een topic kunnen verpesten!
Je reageert weer eens onnodig grof en de enige die je daarmee voor schut zet ben jij toch echt zelf.Zoals bayer113 je al vertelde, kleuterschool-gedrag met bijbehorend taalgebruik.Menasor2002 schreef:dat zei ik al chocomel maar Angora denkt altijd alles beter te weten terwijl ii werkeloos thuiszit maarok.
Laatst gewijzigd door jor op 05 feb 2010 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Waarbij ik me afvraag of Menasor wel kan lezen.
New Wave stond inderdaad niet in de folder van AH, maar in die van de Kruidvat.Mensen moeten gewoon eens nadenken dat is het probleem tegenwoordig , bovendien staat die New Wave helemaal NIET in de folder van deze week dus je verhaal klopt al niet..
-
Nu laat je jezelf wel héél goed kennen, Menasor. Inhoudelijk slaat dit nergens op, maar babyjor vind ik toch echt te ver gaan.Menasor2002 schreef:ach als we daar Jor weer niet hebben blij dat jij weer nuttig post NOT babyjor.
Ga jij ook zo met je klanten om? Je zult dan waarschijnlijk niet vaak lastig gevallen worden door klanten die iets zoeken of iets willen vragen, of niet dan. Prima reclame voor de zaak! Dus niet!