Deze twee afdelingen kom je gewoon niet tussen. Je blijft naam en adres gegevens invullen plus klachtnummer en dan krijg je weer ....u krijgt binnen 2 werkdagen bericht en vervolgens gebeurt er helemaal niets. Ik heb een klacht gestuurd over 196 prive foto's die bij mij MAAR ook bij een meneer in een andere plaats zijn terecht gekomen. Hij belde mij met ik zit naar een mevrouw in de modder te kijken.....blijkt hij dus al mijn vakantiefoto's ook gekregen te hebben. Gelukkig is hij geen vies mannetje. Maar ik vond het wel een klacht waard. Inmiddels ben ik goed pissig. Wat een waardeloze zaak die Kruitvat!!!
Ze beweren inmiddels wel een excuusmail te hebben gestuurd MAAR het is natuurlijk niet hun fout dat die niet bij mij is aangekomen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kruitvat Service/Fotoservice Afdeling
-
-
Re: Kruitvat Service/Fotoservice Afdeling
Natuurlijk is fouten maken menselijk. Het gaat mij meer om de manier hoe Kruitvat er mee omgaat. Een klacht indienen is gewoon niet mogelijk en de fout wordt daarbij nog bij de klant neergelegd en/of je hoort gewoon niets.
Dat vind ik geen nette manier om met klanten om te gaan....sorry!!!
Ze doen zolang niets dat je vanzelf wel stopt want keer op keer hele formulieren invullen waarop je dan weer een standaard reaktie krijgt waar je vervolgens weer niets op hoort???!!!
Moeten we dan echt alles zomaar accepteren.........ik ben dat zat!
Dat vind ik geen nette manier om met klanten om te gaan....sorry!!!
Ze doen zolang niets dat je vanzelf wel stopt want keer op keer hele formulieren invullen waarop je dan weer een standaard reaktie krijgt waar je vervolgens weer niets op hoort???!!!
Moeten we dan echt alles zomaar accepteren.........ik ben dat zat!
-
Ken je die ijzerenkastjes die aan het pand van kruidvat hangen? Daar zitten je foto's van halverwege de nacht tot smorgens wanneer ze ze eruit halen in als er 'vieze' mannetjes zijn halen ze die wel leeg!
Mag ik je een tip geven? Geef wat meer geld uit en breng ze naar een fotograaf of andere 1 uurs service dan kunnen je foto's nergens heen en de fotograaf drukt ze wel goed af als het niet goed is kan je meteen met hem praten!
Mag ik je een tip geven? Geef wat meer geld uit en breng ze naar een fotograaf of andere 1 uurs service dan kunnen je foto's nergens heen en de fotograaf drukt ze wel goed af als het niet goed is kan je meteen met hem praten!
Geen vies mannetje, gelukkig bent u geen vies vrouwtje dan....want dat zou voor deze nette meneer ook niet leuk wezen tenslotte.Maak je niet zo druk en ga persoonlijk langs met een lekker luchtje, dan kunnen jullie altijd zo goed....
Die hele Kruidvat moet hun service gaan
veranderen want daar is er GEEN.
veranderen want daar is er GEEN.
Hoe kunnen ze nou iets gaan veranderen
als het er niet is
als het er niet is