LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kwantum - raamdecoratie op maat

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Marc11972

Re: Kwantum - raamdecoratie op maat

Ongelezen bericht door Marc11972 »

kathy1978 schreef:Hoi Marc11972
Ik heb goed nieuws voor je. Via facebook heeft Kwantum gereageerd. Ze willen graag tot een oplossing komen.
Hieronder het bericht van Kwantum
Hallo Brammetje, ik probeer in contact te komen met Marc11972. Echter kan ik niet reageren op het radar forum. Op deze manier kan ik helaas niets doen. Is het een mogelijkheid dat jij dit op het radar forum plaatst? Misschien kan de klacht nogmaals gemeld worden bij ons via email of facebook? Dan kan ik het verder oppakken smile emoticon ^Annick

Zou in de email of op facebook even aan dit topic refereren. Moet lukken nu! Succes!!
Hartstikke bedankt voor het plaatsen van dit bericht Kathy. Ik heb zojuist een mail naar de klantenservice verzonden met het verzoek mij terug te bellen ! ik informeer jullie nog over de oplossing!

Frantic2

Ongelezen bericht door Frantic2 »

yep, werkt altijd! Ik hoop voor je moeder dat het nu wel geregeld kan worden!

Marc11972

Ongelezen bericht door Marc11972 »

Hierbij nog even de beloofde terugkoppeling. Woensdag heeft Kwantum-Gouda telefonisch contact opgenomen met het verzoek om in de vestiging langs te komen om het probleem op te lossen. Inmiddels is de onjuiste maat aangepast en is dit probleem dan ook verholpen. Iedereen dank voor de reacties en Kwantum bedankt voor het adequate reageren !!!

Frantic2

Ongelezen bericht door Frantic2 »

thx, voor de terugkoppeling. Ik hoop dat je moeder binnenkort kan genieten van de nw lamellen

Gesloten