LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] let op met betaling met pin bij de aldi!!

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
hond66

let op met betaling met pin bij de aldi!!

Ongelezen bericht door hond66 »

Even een waarschuwing, enkele weken geleden moest ik 70,00 euro betalen bij de aldi, een week later ontdekte ik dat ze er 150,00 euro extra af hadden gehaald (dus 220, ipv 70). Dat kwam door een computerfout zeiden ze en het zou zo snel mogelijk worden opgelost (gelukkig had ik de bon nog). Tot op heden nu twee weken verder is het nog niet opgelost, ik heb mijn geld nog niet ontvangen, ik pin nooit weer bij de aldi, en wil bij deze iedereen waarschuwen om je bon te bewaren en het na te checken. :!:

rdcmrt

Re: let op met betaling met pin bij de aldi!!

Ongelezen bericht door rdcmrt »

Stond toen je je pin in had getoetst WEL het correcte bedrag in het schermpje, zo ja dan ben je zelf namelijk fout geweest door dit te accepteren.

Uiteraard moet de ALDI je wel terugbetalen, enige wat je kan doen is brieven blijven sturen naar de klantenservice, of verhaal gaan halen bij de filiaalmanager.

Gesloten