LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] levering verf van verf centrum holland is laat geen reacties

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
TorqueR11

levering verf van verf centrum holland is laat geen reacties

Ongelezen bericht door TorqueR11 »

Hoi iedereen,

31-12-2010 heb ik verf besteld en betaald bij http://www.verfcentrumholland.nl.
Echter deze pot verf "HAMMERITE HOOGGLANS ROOD 750 ML" is nog steeds niet aangekomen. Ik heb hiervoor 29.48 euro betaald inc. verzendkosten.

Ik heb 7 keer gebeld op 2 van zijn nummers die vermeld staan op zijn site.
Ik heb 2 keer gemaild 1 daarvan ter herrinnering en zelfde bericht als de vorige met bewijzen van mijn bankafschrift, maar ik heb nog steeds geen antwoord gekregen.

Mijn vraag is dus wat moet ik doen? Ik wil het geld graag terug, maarja als hij niet reageert valt er ook niet veel te regelen. Het is betaald via Ideal dus ik kan het niet laten storneren etc.

Groeten Rick Willems.

sjoegel

Re: levering verf van verf centrum holland is laat geen reacties

Ongelezen bericht door sjoegel »

Waarom ga je niet naar de bouwmarkt ? Zo bijzonder is die verf niet. Dan had je het all ang gehad.

TorqueR11

Re: levering verf van verf centrum holland is laat geen reacties

Ongelezen bericht door TorqueR11 »

daar hadden ze alleen 250 ml potjes en ik denk tja via internet gaat ook snel maar dat is dus het tegendeel =.=' ons pa heeft in eindhoven een pot 750 ml gekocht dus ja ik heb het nu maar hoe zit het met de andere.

dus iemand andere suggesties of gaan we alleen praten over wat ik had moeten doen?

Groeten

Gesloten