26 mei 11:00 E-fiets besteld en betaald, op webshop van Lidl. (levertijd 5 dagen)
Zou dus 3 juni in mijn bezit men zijn.
26 mei 12:21 Lidl: Hartelijk bedankt voor je bestelling.
26 mei 20:49 Lidl: Je bestelling is vertraagd, excuus voor het ongemak.
1 juni 13:41 Dynalogic (vervoerder) : afspraakmoment; 5 juni tussen 08:00 - 22:00
1 juni 20:17 Lidl: Je bestelling is nog steeds vertraagd.
4 juni 14:53 Lidl: Je bestelling is VERZONDEN.
4 juni 18:12 Dynalogic afspraakmoment; 8 juni tussen 08:00 - 22:00
4 juni 20:49 Jouw factuur.
5 juni 15:14 Dynalogic afspraakmoment; 10 juni tussen 08:00 - 22:00
8 juni 09:37 Wat leuk dat je een bestelling hebt geplaatst in onze webshop.
Op dit moment heeft je pakket de status: 'verzending voorbereid'.
We doen er alles aan om je pakket zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Je krijgt van ons een e-mail zodra je pakket ingepland staat voor bezorging.
Hierin vind je ook de informatie over de dag en het tijdvak wanneer je pakket bezorgd zal worden. IS DIT BANANASPLIT?
Na de laatste email gelijk gebeld althans geprobeerd, door de Corona is de wachttijd langer dan u van gewend bent, in de wacht, nog in de wacht met vreselijke "muziek" eindelijk is daar iemand, erg vriendelijk, dat wel; ik begrijp dat u het niet leuk vindt maar ik heb inzage in bestellingen ik verbind u door met de juiste afdeling, in wacht met weer die boodschap; allemaal de schuld van Corona en daarna weer die vreselijk herrie! Na een kwartier moest ik ophangen omdat ik naar een afspraak moest want ik kom mijn afspraken wel graag na!
Ik durf niet bijna niet e-mails te kijken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lidl webshop: tegenstrijdige berichten over status bestelling
Re: Lidl webshop: tegenstrijdige berichten over status bestelling
ik zou morgen nog even afwachten.
Onze eenmalige (en pre-corona) ervaring met een bestelling bij de Lidl webshop is dat het niet supersnel ging, maar wel zeer vriendelijk. Bij ons leek het probleem ook te zitten in de communicatie rond de logistiek.
De tegenvallende parasol werd na de tweede afspraak wél opgehaald, het geld werd snel teruggestort, en een paar dagen later nog een doos chocolaatjes voor het ongemak, met een handgeschreven kaartje. Vermoedelijk komt het wel goed.
De tegenvallende parasol werd na de tweede afspraak wél opgehaald, het geld werd snel teruggestort, en een paar dagen later nog een doos chocolaatjes voor het ongemak, met een handgeschreven kaartje. Vermoedelijk komt het wel goed.
-
Wat een ramp, je fiets is een paar dagen later dan verwacht. Relativeer het even, afgezet tegen de huidige situatie.