Ik heb onlangs een LG combi magnetron gekocht bij de media markt.
Helaas bij het gebruiken van het apparaat gaat tie aan de linker kant rammelen, dus hoppa met dat ding naar de media markt en laten horen wat er mis is meteen word er verteld ik hoef hem niet eens aan te zetten ik hoor meteen aan de linker kant dat er een plaat los zit, word meteen op reparatie gestuurd maar helaas bij het ophalen niet gemaakt.
Hun uitgelegd dat het niet altijd rammelt als tie aan staat.
Dus alweer laten opsturen en bij het ophalen blijkt dat het apparaat weer niet is gemaakt,
volgens de reparateur is er niks te vinden, waar ik op zeg ik neem dit product niet terug mee naar huis wil graag een goed werkende product dus het apparaat gaat alweer terug voor reparatie, heb helaas mijn rechtsbijstand moeten inschakelen een brief met ingebrekestelling moeten versturen.
Gister sms gekregen dat hij klaar stond bij aankomst weer niet gemaakt,
Vraag me af of ze wel werken bij de technisch dienst, heb nu echt uitgelegd voor de 4 keer dat het aan de linker kant is ik laat het ook horen wat voor verschil de linker kant en rechter kant is en mevrouw zegt ik hoor het maar ze kunnen niks vinden dus zal ik hem weer terug sturen uuuu duuu ik hoef geen kapot apparaat.
Dit is nu dus al de 5de keer dat het apparaat terug gaat, voor de tweede keer vraag ik duidelijk dat ik heel graag wil dat er een rapport komt waar in staat dat het apparaat open is geweest en binnen in is gekeken, waar op ik steeds te horen krijg als de reparateur niks vind aan de buitenkant of Als het apparaat aan staat en hij hoort niks gaat het apparaat niet open.
Wat moet ik hier nou mee ik kom geen steek verder
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Magnetron tot 4 keer toe niet gerepareerd door MediaMarkt
Re: Magnetron tot 4 keer toe niet gerepareerd door MediaMarkt
Maakt hij dat geluid in de combistand (met gebruik oven) of ook als alleen de magnetron in gebruik is?
Bij gebruik met oven is het de ventilator die dit veroorzaakt. Doet hij bij de mijne ook. Vervelend geluid.
Bij gebruik met oven is het de ventilator die dit veroorzaakt. Doet hij bij de mijne ook. Vervelend geluid.
Re: Magnetron tot 4 keer toe niet gerepareerd door MediaMarkt
Het is redelijk simpel. Je eist gewoon vervang en niet herstel.
http://wetten.overheid.nl/BWBR0005290/2 ... _Artikel21Artikel 7:21 lid 1 schreef:Beantwoordt het afgeleverde niet aan de overeenkomst, dan kan de koper eisen:
a. aflevering van het ontbrekende;
b. herstel van de afgeleverde zaak, mits de verkoper hieraan redelijkerwijs kan voldoen;
c. vervanging van de afgeleverde zaak, tenzij de afwijking van het overeengekomene te gering is om dit te rechtvaardigen, dan wel de zaak na het tijdstip dat de koper redelijkerwijze met ongedaanmaking rekening moet houden, teniet of achteruit is gegaan doordat hij niet als een zorgvuldig schuldenaar voor het behoud ervan heeft gezorgd.