LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Media Markt

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
AGGB

Media Markt

Ongelezen bericht door AGGB »

13 dagen geleden, dus nog net op tijd voor de garrantie, heb ik bij Media Markt Utrecht een telefoonset bestaande uit 3 delen gekocht, een Panasonic.
Vandaag (vanwege ervoor een korte vakantie)het geheel uitgepakt. De diverse onderdelen waren keurig ingepakt met een kreukloze handleiding.
Mijn verbazing was groot, toen mij bleek dat er allerhande namen en nummers in geprogrammeerd stonden. Ook bleek een van de drie toestellen "dood" te zijn. Maw er is een gebruikt ondeugdelijk retour apparaat keurig ingepakt en voor nieuw aangeboden.
Waarom is een bedrijf zo vreselijk dom!?
Morgen ga ik erop af met de RADAR tas.

AGGB

Re: Media Markt

Ben terug geweest bij Media Markt en in het service centrum gaf men snel toe dat het een gebruikt exemplaar was. Met excuses.
De andere exemplaren waren uitverkocht, binnenkort komt een nieuwe lichting. Ik kreeg een tegoedbon.
Ik heb het voorval hier snel gepost, omdat het wel vreemd is, nmm en ik niet zeker was, hoe Media Markt er mee om zou gaan.
Door mijn ervaringen met OXXIO, weliswaar van geheel andere orde, de problemen (verwisseling van adres en aansluitnrs, dat jarenlang in spooknota's resulteerde)werden pas opgelost, nadat ik het Trosradarforum ontdekte.
Vandaar dat ik- hoewel het slechts een bedrag van 89 euro betreft- hier direct heb gepost.
Het lijkt goed afgelopen te zijn.

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

AGGB schreef:13 dagen geleden, dus nog net op tijd voor de garrantie, heb ik bij Media Markt Utrecht een telefoonset bestaande uit 3 delen gekocht, een Panasonic.
Hoe moet ik dat verstaan?

AGGB

Simpel. 3 handsets.
Garantie is inderdaad niet het juiste woord. Ruilen moet binnen 14 dagen. Als er reeds iets stuk is, moet dat binnen 48 uur gemeld worden, is mij vanochtend tussen neus en lippen door gezegd en zal wel ergens in de algemene voorwaarden staan. Probleem is dat men dat niet direct opmerkt, als men niet onmiddellijk begint met installeren. De garantie voor als er iets stuk gaat is langer, vermoed ik, de termijn weet ik nu niet, maar daar zal ik bij het nieuwe apparaat goed opletten.

tennis

AGGB schreef:Simpel. 3 handsets.
Garantie is inderdaad niet het juiste woord. Ruilen moet binnen 14 dagen. Als er reeds iets stuk is, moet dat binnen 48 uur gemeld worden, is mij vanochtend tussen neus en lippen door gezegd en zal wel ergens in de algemene voorwaarden staan. Probleem is dat men dat niet direct opmerkt, als men niet onmiddellijk begint met installeren. De garantie voor als er iets stuk gaat is langer, vermoed ik, de termijn weet ik nu niet, maar daar zal ik bij het nieuwe apparaat goed opletten.

Ok, nu begrijp ik het.
Maar wat is nu de vraag aan het forum?

AGGB

Voor de zekerheid het probleem van gebruikt en ondeugdelijk spul, dat voor nieuw moest dooraan, hier gemeld.
Dat zou kunnen helpen bij eventuele problemen met de teruggaaf en omruil tegen een nieuw product.
Tevens zou het kunnen zijn, dat er meer ervaringen van dit soort koop gemeld zou worden.
Wat mij betreft is het nu afgehandeld.
Mocht ik bij de nieuwe aanschaf het oude apparaat weer terugkopen, dan laat ik je dat weten. :)

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Dus dit topic kan verder gesloten worden?

tennis

Wat mij betreft is het nu afgehandeld.
Gelukkig!

Gesloten