Enige tijd geleden heb ik een bestelling geplaatst via de website van de Mediamarkt.nl
Deze zou uiterlijk voor woensdag bezorgd worden. Die woensdag zag ik dat mijn bestelstatus niet was gewijzigd. Dus even contact opgenomen. Eerste reactie was "je moet hem zelf maar ophalen in Amsterdam". Gek want ze zouden bezorgen. Dus nogmaals gebeld in de hoop van een ander meer duidelijkheid te krijgen. Deze vertelde me dat hij wel bezorgd zou worden maar dat ze contact met mij opnemen binnen 2 dagen.
Na 2 dagen weer gebeld.. weer hetzelfde verhaal (binnen 2 dagen nemen ze contact op) Van het kastje naar de muur gestuurd. Ze vinden me lastig en nemen wel weer een keer contact met me op. Zucht...
Naar mijn idee heeft de helpdesk alleen de opdracht te vertellen dat ze wel een keer contact met me gaan opnemen. Echter doen ze dit niet. Voel me erg machteloos in deze situatie. De optie is er uiteraard dat ik de bestelling kan annuleren.. maar ja, en dan.
Vind de werkwijze van mediamarkt echt te triest voor worden. Hoe krijg ik iemand te spreken die me wel antwoord kan geven. Als ze me duidelijk vertellen; product is niet op voorraad, excuus, we doen ons best, of elk ander antwoord zou fijn zijn.
Nu 4x (of ondertussen al meer) contact gehad telkens hetzelfde (denk van computerscherm afgelezen) antwoord. We nemen contact met je op..
Wat nu te doen? Heb een hoop geld naar ze overgemaakt, maar krijg geen antwoord.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mediamarkt-helpdesk: van het kastje naar de muur
Mediamarkt-helpdesk: van het kastje naar de muur
Laatst gewijzigd door Radar op 29 mei 2021 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel verhelderd en witregels toegevoegd
Reden: Titel verhelderd en witregels toegevoegd
Re: Mediamarkt-helpdesk: van het kastje naar de muur
Beste manier om dit op te lossen is naar het filiaal gaan, waar je bestelling zou staan en daar je verhaal doen plus vragen of je bestelling in dat filiaal in het magazijn is terechtgekomen.
Re: Mediamarkt-helpdesk: van het kastje naar de muur
Simpel. Geld terug, opnieuw bestellen en dan afhalen in de winkel.
Of gewoon ergens anders bestellen waar ze wel normaal bezorgen.
Ik heb overigens een paar maal iets besteld bij de Media Markt en verder geen problemen gehad. En dat voor iemand die daar niet werkt maar ook maar een gewone klant is.
Re: Mediamarkt-helpdesk: van het kastje naar de muur
Je mag na ontvangst binnen 14 dagen retourneren, hierbij mag een winkel wel bezorgkosten voor rekenen.
Ondertussen heb je wel je product ergens anders gekocht.
Of stuur een mail naar MediaMarkt dat je binnen 7 dagen het product geleverd wil hebben, en anders de bestelling ga annuleren en je geld terug wil.
Mocht er geen oplossing komen, dan kan je naar de geschillencommissie gaan. Echter is dit de laatste stap, voorlopig kan je met MediaMarkt zelf proberen op te lossen.
Ondertussen heb je wel je product ergens anders gekocht.
Of stuur een mail naar MediaMarkt dat je binnen 7 dagen het product geleverd wil hebben, en anders de bestelling ga annuleren en je geld terug wil.
Mocht er geen oplossing komen, dan kan je naar de geschillencommissie gaan. Echter is dit de laatste stap, voorlopig kan je met MediaMarkt zelf proberen op te lossen.