| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mediamarkt zeer onpersoonlijk
mediamarkt zeer onpersoonlijk
heb een tablet voor de dochter gekocht van Samsung,samen met een extra lader.
na 2weken Wilde deze echter niet meer laden,en deze teruggebracht naar mediamarkt
even later merkte ik op dat de bijgekochte lader van een ander merk universele USB lader ook niet meer werkte en een geurtje heeft,
dus de lader binnen gebracht en deze werd direct omgeruild.
nu bericht gekregen dat Samsung geen garantie wil geven en de herstelkost 158euro is.
de tablet koste nieuw 2 weken eerder 189euro.
dit werd per email zo medegedeeld,de tablet was in perfecte staat,en zeker niet verkeerd behandeld,lijkt me overduidelijk dat de lader iets met het defect te maken heeft.
wat moet je doen tegen zo een grote keten die zomaar een echt wel onterechte beslissing neemt,in berusten?
Heb gevraagd om de zaak te herbekijken,maar Bégin te denken dat je maar een nr bent en mischien toch beter naar de kleinere. winkel gaat..
na 2weken Wilde deze echter niet meer laden,en deze teruggebracht naar mediamarkt
even later merkte ik op dat de bijgekochte lader van een ander merk universele USB lader ook niet meer werkte en een geurtje heeft,
dus de lader binnen gebracht en deze werd direct omgeruild.
nu bericht gekregen dat Samsung geen garantie wil geven en de herstelkost 158euro is.
de tablet koste nieuw 2 weken eerder 189euro.
dit werd per email zo medegedeeld,de tablet was in perfecte staat,en zeker niet verkeerd behandeld,lijkt me overduidelijk dat de lader iets met het defect te maken heeft.
wat moet je doen tegen zo een grote keten die zomaar een echt wel onterechte beslissing neemt,in berusten?
Heb gevraagd om de zaak te herbekijken,maar Bégin te denken dat je maar een nr bent en mischien toch beter naar de kleinere. winkel gaat..
Re: mediamarkt zeer onpersoonlijk
Hoe lang geleden?heb een tablet voor de dochter gekocht van Samsung,samen met een extra lader.
week of 2, hoezo?eleven schreef:Hoe lang geleden?heb een tablet voor de dochter gekocht van Samsung,samen met een extra lader.
2 weken na aankoop en hoe lang geleden?riddert schreef:week of 2, hoezo?eleven schreef:Hoe lang geleden?heb een tablet voor de dochter gekocht van Samsung,samen met een extra lader.
Als je persoonlijker behandeld wilt worden moet je naar de kleinere speciaalzaak in eigen stad of dorp gaan. Dan ga je niet naar een grote anonieme dozenschuiver. Je bent toch niet gek....
-
F.van Holten
Dus daarom geen garantie, ?? lijkt mij vreemd.GJvdZ schreef:Als je persoonlijker behandeld wilt worden moet je naar de kleinere speciaalzaak in eigen stad of dorp gaan. Dan ga je niet naar een grote anonieme dozenschuiver. Je bent toch niet gek....
Ik reageer op de titel van het onderwerp.F.van Holten schreef:Dus daarom geen garantie, ?? lijkt mij vreemd.GJvdZ schreef:Als je persoonlijker behandeld wilt worden moet je naar de kleinere speciaalzaak in eigen stad of dorp gaan. Dan ga je niet naar een grote anonieme dozenschuiver. Je bent toch niet gek....
Dat is nog niet bekend, want nergens laat TS weten hoelang geleden hij/zij het tablet hebben gekocht.F.van Holten schreef:Dus daarom geen garantie, ?? lijkt mij vreemd.GJvdZ schreef:Als je persoonlijker behandeld wilt worden moet je naar de kleinere speciaalzaak in eigen stad of dorp gaan. Dan ga je niet naar een grote anonieme dozenschuiver. Je bent toch niet gek....
-
witte angora
Ehmmm... Als het defect is veroorzaakt door een lader van een ander, universeel merk, verbaast het me niet dat je geen garantie krijgt. Als de specs van de lader niet kloppen met de tablet, krijg je problemen. Aangezien zowel de tablet als de lader kapot waren, sja...javan schreef: even later merkte ik op dat de bijgekochte lader van een ander merk universele USB lader ook niet meer werkte en een geurtje heeft,