LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] medicatie

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
wallaceroon

medicatie

Ongelezen bericht door wallaceroon »

Benu apotheek geeft aan dat Raziles niet meer verkrijgbaar is maar bij navragen en rondbellen is het van uit een andere apotheek en groothandel wel verkrijgbaar. De apotheek heeft goed gehandeld, ik heb een klacht ingediend bij het hoofdkantoor die het weer terug bracht naar de slechte ervaring van mij bij de apotheek. De arrogantie straalt hier van af men schuift vallend beleid van het hoofdkantoor de verantwoording terug naar de apotheek. Maar het komt door de arrogantie van het hoofdkantoor die hun verantwoording en zorglicht tot op vandaag nog niet hebben begrepen. Ik hoef niet op zoek te gaan voor mijn medicatie waar geen alternatief voor is, dat is aan de apotheek in dit geval de inkoop van Benu. Maar ik ga er van uit dat dit wel meer zal voorkomen , maar dat komt niet in de openbaarheid. Als u belangstelling heeft in de correspondentie met Benu kan ik het u na sturen

wilhelmima1

Re: medicatie

Ongelezen bericht door wilhelmima1 »

Geen interesse in het apotheekersverhaal.
Maar ga eens met dit verhaal bij uw Zorgverzekeraar langs.
Wil graag het antwoord weten.

Dirkie

Re: medicatie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Voor het volledige verhaal heb ik geen belangstelling. U heeft zelf al een oplossing gevonden namelijk een andere apotheek die het middel wel kan leveren. Als het echt nodig is zou ik eerder Uw zorgverzekeraar vragen om er iets aan te doen. Zij kunnen U helpen.
Ik heb een soortgelijk geval gehad, de apotheek leverde een ander, in hun ogen gelijk medicijn wat duurder was. Maar de dokter had een specifiek medicijn en geen werkzame stof op het recept geschreven. Na bemiddeling van de zorgverzekeraar hebben we dit terug gebracht en is het goede alsnog geleverd.

Gesloten