LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] misleidende reclame bij dirk van den broek

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
A.Warnaar

misleidende reclame bij dirk van den broek

Ongelezen bericht door A.Warnaar »

kom ik vandaag bij dirk van den broek zie ik een interessante reclame van KNOR wereldgerechten. 1 euro per pak, diverse smaken, maximaal 10 per klant.
Ik dacht he dat is ff lekker inkopen doen. Ik heb 10 pakken in mijn mandje gegooid.
Bij de kassa aangekomen moet ik een behoorlijk bedrag afrekenen. Ik vroeg aan haar hoe kan dat nou? die pakken zijn 1 euro per stuk. Nee hoor zegt ze deze niet..............
Ik zei; er staat toch echt op de poster "diverse smaken" de klanten achter mij en in de andere rijen beaamde dit en zelfs de kassiere van de andere kassa. De manager werd gebeld. Ik kreeg te horen dat de smaken die ik had uitgezocht NIET onder de aanbiedingen vielen. Een hele discussie barste er los. Ik zei tegen de manager ik accepteer dit niet want er staat heel duidelijk "diverse smaken". Ik heb uiteindelijk alle boodschappen bij de kassa laten staan en ben weggelopen.

Ik doe al jaren boodschappen bij dirk maar dit is voor mij de laatste keer geweest dat ik daar kom.

twotwins

Re: misleidende reclame bij dirk van den broek

Ongelezen bericht door twotwins »

Dirk van de broek is sowieso verkeerd bezig met die superreclames van ze.

Ze hadden hier in Apeldoorn de hoeveel per klant veranderd. Met die knorrpakken mocht je er in eens maar 4 ipv 8.
Zo ook vandaag met de flessen coca cola, je mocht 8 flessen per klant maar eenmaal daar hadden ze het veranderd naar 4.

Mijn stiefvader ging ondanks een discussie met maar 4 flessen naar huis omdat er iemand bij de flessen stond om op te letten dat iedereen er ook maar 4 pakte.
Mijn moeder die daarna (speciaal voor mij) ook naar de Dirk ging, zag niemand staan bij de flessen, nam er wel 8 en bij de kassa zeiden ze verder niets.

Hoezo niet consequent!!!!! Waardeloos en gewoon belachelijk dat ze dit zomaar doen.

We vrezen het ergste voor de komende dagen.

groet, marjan

mar42

Ongelezen bericht door mar42 »

Ik heb de reclamefolder gehad van digros/dirk van de broek en darin stond duidelijk voor de coca cola 4 per klant voor de 2 liter flessen.

En als je meer wil dan ga je een paar keer naar binnen.

Dat ze het aantal erbij neerzetten is aan 1 kant logisch anders zouden ze door de voorraad heen zijn en hebben andere klanten niks.

En dit gebeurd niet alleen bij dirk van de broek en digros, dit gebeurd bij alle winkels, dat er een maximum voor staat. Dus is eigenlijk niet raar. Maar dat is mijn mening.

twotwins

Ongelezen bericht door twotwins »

Ik heb er ook absoluut geen problemen mee dat ze er een limiet op zetten maar ik vind dat ze zich er wel aan moeten houden wat er in de folder staat en niet op de dag zelf de hoeveelheid halveren omdat het zo storm loopt. Dat klopt gewoon niet, maar dat is wel het geval in Apeldoorn.

marjan

mar42

Ongelezen bericht door mar42 »

Dat is waar, maar ook raar dat hier bij mij in den haag wel in de folder staat maximaal 4. :? :? Is toch dezelfde zaak zou je zeggen.

Gesloten