LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
crazyme

Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten

Ongelezen bericht door crazyme »

Leojes30 schreef:maar waarom zou je dat voorstellen aan een klant die zo hoog van de toren blaast, met stroop vang je nu eenmaal meer vliegen dan met azijn

Als ik die mailwisseling lees en dan ook nog weet dat de klant totaal verkeerd NAW gegevens en mailadres gegeven heeft tja dan was ik ook niet meer zo snel met oplossingen aandragen
Precies. Wanneer je eerst -figuurlijk- op je bek geslagen wordt, dan ga je het niet naderhand welwillend oplossen.

A.niem

Ongelezen bericht door A.niem »

crazyme schreef:
Leojes30 schreef:maar waarom zou je dat voorstellen aan een klant die zo hoog van de toren blaast, met stroop vang je nu eenmaal meer vliegen dan met azijn

Als ik die mailwisseling lees en dan ook nog weet dat de klant totaal verkeerd NAW gegevens en mailadres gegeven heeft tja dan was ik ook niet meer zo snel met oplossingen aandragen
Precies. Wanneer je eerst -figuurlijk- op je bek geslagen wordt, dan ga je het niet naderhand welwillend oplossen.
Maar dit is wel de makkelijkste manier om het op te lossen, en om geen slechte reclame voor je bedrijf weer te vinden op internet. Helaas zijn er veel meer van zulke klanten, en ook al sta je in je recht, zulke topics als deze kunnen funest zijn voor je bedrijf. Het beste is gewoon tot tien tellen, of een paar uur wachten met antwoorden en dan de meest pijnloze oplossing aanbieden. Wij hebben hier helaas ook wel eens mee te maken gehad (wij hebben meerdere webwinkels) maar dit werkt het beste. Oplossen en snel vergeten.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Toegeven aan chantage is het domste wat je kunt doen. Over tien jaar dreigt iedereen jouw toko naar de verdoemenis te helpen wanneer ze niet genoeg korting krijgen.

Gesloten