LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Öz Baktat supermarkt APELDOORN!!!
-
Öz Baktat supermarkt APELDOORN!!!
De eigenaar en personeel zijn zo klantonvriendelijk en daarnaast wordt er veel fraude gepleegd. Zo worden er nieuwe etiketten op producten gezet met een geldigheidsdatum die allang verstreken is. PAS GOED OP! Raadt jullie niet aan om daar je boodschappen te gaan doen!
Het wordt tijd dat er wat mee gedaan wordt lijkt mij??? Wanneer je de eigenaar confronteerd met dit feit reageert hij zeer onprofessioneel en begint te schelden. Zo onrespectvol tegenover zijn klanten.
Wie deelt deze mening ook?
Het wordt tijd dat er wat mee gedaan wordt lijkt mij??? Wanneer je de eigenaar confronteerd met dit feit reageert hij zeer onprofessioneel en begint te schelden. Zo onrespectvol tegenover zijn klanten.
Wie deelt deze mening ook?
Re: Öz Baktat supermarkt APELDOORN!!!
Dat kan je zelf doen, als dit juist is, meld je het hier:Simone2005 schreef: Zo worden er nieuwe etiketten op producten gezet met een geldigheidsdatum die allang verstreken is. PAS GOED OP! Raadt jullie niet aan om daar je boodschappen te gaan doen!
Het wordt tijd dat er wat mee gedaan wordt lijkt mij???
http://www.vwa.nl/
-
Zeer zeker, ik heb hier een melding van gedaan!tennis schreef:Dat kan je zelf doen, als dit juist is, meld je het hier:Simone2005 schreef: Zo worden er nieuwe etiketten op producten gezet met een geldigheidsdatum die allang verstreken is. PAS GOED OP! Raadt jullie niet aan om daar je boodschappen te gaan doen!
Het wordt tijd dat er wat mee gedaan wordt lijkt mij???
http://www.vwa.nl/
Bedankt voor je reactie.
Die toko is al langer een ergernis wat betreft parkeren en zo meer. Als je hun taal niet spreekt wordt je wel geholpen maar daar houd het ook mee op. Wat betreft de waren die ze verkopen kun je zelf wel zien of het vers is maar verpakte waren tja dat moet je maar afwachten.
-
Verpakte producten zijn over datum, je kunt dit zien door de verschillende etiketten die op elkaar geplakt worden. Daarnaast heb ik van verschillende mensen vernomen dat zij beestjes in deze producten vinden. Onbegrijpelijk dat er een winkel in deze tijd bestaat met dit soort kwaliteiten. Tijd dat er wat aan gedaan wordt!!!!!ronald g schreef:Die toko is al langer een ergernis wat betreft parkeren en zo meer. Als je hun taal niet spreekt wordt je wel geholpen maar daar houd het ook mee op. Wat betreft de waren die ze verkopen kun je zelf wel zien of het vers is maar verpakte waren tja dat moet je maar afwachten.
De regel is dat je altijd moet oppassen in dit soort goedbedoelde amateur winkeltjes. Zo was ik eens in een winkeltje in Arnhem, (adres op verzoek) ik dacht laat ik eens multi culti dinges doen, en daar was alles aan of over de datum. Een snauw toen ik vroeg of ze ook Griekse Yoghurt van een recentere datum hadden was de enige reactie.
Ik heb mijn goede wil getoond maar ik zet er geen stap meer binnen.
-
Groot gelijk heb je! Hier zou toch echt wat strenger toezicht op gedaan moeten worden.sjoegel schreef:De regel is dat je altijd moet oppassen in dit soort goedbedoelde amateur winkeltjes. Zo was ik eens in een winkeltje in Arnhem, (adres op verzoek) ik dacht laat ik eens multi culti dinges doen, en daar was alles aan of over de datum. Een snauw toen ik vroeg of ze ook Griekse Yoghurt van een recentere datum hadden was de enige reactie.
-
- Contacteer:
Na 3 maanden een reactie
Anyway, dit soort winkeliertjes moeten ind stoppen met proberen winkeltje te spelen. Sommige denken dat ze dezelfde "truuken" kunnen toepassen als in hun eigen land.
Diverse houden zicht totaal niet aan de hygiene normen, lifo, haccp etc etc etc
Zie gelukkig ook diverse toko's welke wel zeer schoon en gesorteerd ogen.
Nette behandeling, nette mensen, harde werkers en veel NLers in de zaak waaronder ikzelf.
Anyway, dit soort winkeliertjes moeten ind stoppen met proberen winkeltje te spelen. Sommige denken dat ze dezelfde "truuken" kunnen toepassen als in hun eigen land.
Diverse houden zicht totaal niet aan de hygiene normen, lifo, haccp etc etc etc
Zie gelukkig ook diverse toko's welke wel zeer schoon en gesorteerd ogen.
Nette behandeling, nette mensen, harde werkers en veel NLers in de zaak waaronder ikzelf.
Altijd grappig: als we op vakantie zijn hoor je iedereen over de leuke kleine familiewinkeltjes die zoveel leuker zijn dan al die winkels thuis. Maar zodra je thuis hetzelfde krijgt dan moet er meteen fors ingezet worden op extra controles....
Ja en een sneer naar iemand die al 16 jaar in Nederland is, in 2008 genomineerd was voor "held van Apeldoorn". Geklaag over parkeren (wat waarschijnlijk eerder de gemeente aangerekend moet worden) en wat "gehoord van andere mensen over ...".GJvdZ schreef:Altijd grappig: als we op vakantie zijn hoor je iedereen over de leuke kleine familiewinkeltjes die zoveel leuker zijn dan al die winkels thuis. Maar zodra je thuis hetzelfde krijgt dan moet er meteen fors ingezet worden op extra controles....
Ook nog iemand die het heeft over "Anyway, dit soort winkeliertjes moeten ind stoppen met proberen winkeltje te spelen." als het gaat om iemand die al blijkbaar 16 jaar met success een eigen zaak runt met hard werken.
Verwijzingen naar "hun eigen land". Nederland is nu hun eigen land, mensen - zo gaat dat, get used to it!
"Diverse houden zicht totaal niet aan de hygiene normen, lifo, haccp etc etc etc"
Diverse wat? wie? Diverse winkeliers? Diverse allochtonen? Diverse allochtone winkeliers? Over hygiene normen kunnen we met autochtone Nederlanders nog wel een boekje opendoen, zie Nederlandse TV programma's die keukens van o.m snackbars en restaurants checken (getver!). Eet u daar een patatje minder om?
Wat een stigmatiserende vullis zeg!
Zijn ook gerenomeerde supermarkt ketens, waarbij de etenswaren soms meer dan twee weken overtijd nog in de schappen liggen, waar een stel personeelsleden je onder de voet lopen als je niet snel genoeg opzij gaat, waar de dag na een controle (w.a.?) alle schappen worden leeggehaald voor de grote schoonmaak. Tsja zeg het maar.
Wat een politiek correct geblaat zeg!newmikey schreef:Wat een stigmatiserende vullis zeg!
Ik lees geen verkeerd woord in de aangehaalde reacties...
-
- Contacteer:
newmikey schreef:Ja en een sneer naar iemand die al 16 jaar in Nederland is, in 2008 genomineerd was voor "held van Apeldoorn". Geklaag over parkeren (wat waarschijnlijk eerder de gemeente aangerekend moet worden) en wat "gehoord van andere mensen over ...".GJvdZ schreef:Altijd grappig: als we op vakantie zijn hoor je iedereen over de leuke kleine familiewinkeltjes die zoveel leuker zijn dan al die winkels thuis. Maar zodra je thuis hetzelfde krijgt dan moet er meteen fors ingezet worden op extra controles....
Ook nog iemand die het heeft over "Anyway, dit soort winkeliertjes moeten ind stoppen met proberen winkeltje te spelen." als het gaat om iemand die al blijkbaar 16 jaar met success een eigen zaak runt met hard werken.
Verwijzingen naar "hun eigen land". Nederland is nu hun eigen land, mensen - zo gaat dat, get used to it!
"Diverse houden zicht totaal niet aan de hygiene normen, lifo, haccp etc etc etc"
Diverse wat? wie? Diverse winkeliers? Diverse allochtonen? Diverse allochtone winkeliers? Over hygiene normen kunnen we met autochtone Nederlanders nog wel een boekje opendoen, zie Nederlandse TV programma's die keukens van o.m snackbars en restaurants checken (getver!). Eet u daar een patatje minder om?
Wat een stigmatiserende vullis zeg!
Heb je zelf soms bekende die zo'n winkeltje runnen ?? Lijkt er erg op namelijk. Je bent beter in douane afhandelingen....houd je daar dan ook bij ipv een halve quote aan te halen ipv de hele zin.
Iemand die al 16 jaar met succes en hard werken zal hier niet bedoelt worden of weet en lees jij meer dan ik in dit topic ?
Je blaat enorm van een berg terwijl je maar half leest, winkeltje spelen gaat het over, er wordt nergens over keuekns / horeca gesproken.
Voordat er gestigmatiseerd kan worden moet er wel eerst gestigmatiseerd worden.
Het spreekwoord - de goede onder de kwade - is hier meer op zijn plaats.
Nee, jammer nu. Doe wel eens boodschappen bij zo'n winkel. Fruit en groente zijn er lekkerder dan bij de AH.Teunbosseman schreef: Heb je zelf soms bekende die zo'n winkeltje runnen ?? Lijkt er erg op namelijk.
En wie had jou ook al weer aangesteld als moderator hier?Je bent beter in douane afhandelingen....houd je daar dan ook bij ipv een halve quote aan te halen ipv de hele zin.
De eigenaar van de winkel waar het hier over gaat, toch? Die is namelijk al 16 jaar in NL en werd genomineerd voor "Held van Apeldoorn" in 2008. Of weet jij nog minder dan ik al vermoedde? Trouwens, "bedoelt" is met een "d" op het eind, in goed autochtoon Nederlands natuurlijkIemand die al 16 jaar met succes en hard werken zal hier niet bedoelt worden of weet en lees jij meer dan ik in dit topic ?
"keuekens / horeca"? Waar komt dàt vandaan?Je blaat enorm van een berg terwijl je maar half leest, winkeltje spelen gaat het over, er wordt nergens over keuekns / horeca gesproken.
Dat werd er ook; er werd gesuggereerd dat de betrokken winkelier de normen en waarden van het land waar hij geboren was aanhield en dat deze normen bovendien lager waren dan de Nederlandse. Je eigen woorden waren "Sommige denken dat ze dezelfde "truuken" kunnen toepassen als in hun eigen land."Voordat er gestigmatiseerd kan worden moet er wel eerst gestigmatiseerd worden.
Over stigmatiseren gesproken...
Nog nooit van dat spreekwoord gehoord eigenlijk. Nieuwe uitvinding? Van jezelf?Het spreekwoord - de goede onder de kwade - is hier meer op zijn plaats.
jij maakt nooit spelfouten?"bedoelt" is met een "d" op het eind, in goed autochtoon Nederlands natuurlijk
ik ga met een grote boog om dat soort winkeltjes heen , en nee ik bedoel niet die in Apeldoorn.
-
- Contacteer:
Zo'n winkel ?? Over stigmatiseren gesprokennewmikey schreef:Nee, jammer nu. Doe wel eens boodschappen bij zo'n winkel. Fruit en groente zijn er lekkerder dan bij de AH.
Als je zo graag wilt quoten moet je het wel goed doen en geen halve zinnen quoten waardoor jij de strekking anders doet voorkomen, heeft niks met moderatie te maken....slap en zwak argument.newmikey schreef:En wie had jou ook al weer aangesteld als moderator hier?
newmikey schreef:De eigenaar van de winkel waar het hier over gaat, toch? Die is namelijk al 16 jaar in NL en werd genomineerd voor "Held van Apeldoorn" in 2008. Of weet jij nog minder dan ik al vermoedde? Trouwens, "bedoelt" is met een "d" op het eind, in goed autochtoon Nederlands natuurlijk
Dus jij kent de eigenaar dan toch .....heeft de nominatie iets te maken met hoe deze persoon zijn winkel runt ? Daar gaat het namelijk dit topic over en niet over hoe geweldig deze persoon wel niet is. Ervan uitgaand dat TS de waarheid spreekt en niet overdrijft zal dit geen communicatie held zijn.
Jij kan niks over mij vermoeden opdat jij mij geheel niet kent en laat dit aub zo blijven
Wederom wat goed van jou dat spelfouten bij jou opvallen.......en dus is je punt ?
Zie onder je eigen citaat......duidelijk ?newmikey schreef:"keuekens / horeca"? Waar komt dàt vandaan?
keukens van o.m snackbars en restaurants checken (getver!). Eet u daar een patatje minder om?
Ik heb inderdaad gezegd dat er truuken worden uitgehaald, er wordt geheel NERGENS over normen en waarden gesproken, dit maak jij ervan in jouw gedachten. Over creatief lezen gesproken.newmikey schreef:"Dat werd er ook; er werd gesuggereerd dat de betrokken winkelier de normen en waarden van het land waar hij geboren was aanhield en dat deze normen bovendien lager waren dan de Nederlandse. Je eigen woorden waren "Sommige denken dat ze dezelfde "truuken" kunnen toepassen als in hun eigen land."
Over stigmatiseren gesproken...
Nu bevestig jij toch dat JIJ diegene bent welke minder weet dan in dit geval ik vermoedde.newmikey schreef:"Nog nooit van dat spreekwoord gehoord eigenlijk. Nieuwe uitvinding? Van jezelf?
Maar voorruit ik ben de lulligste niet...ik zal speciaal voor jou het hele spreekwoord neerzetten. Daarbij gemeld dat spreekwoorden geen uitvinding zijn.
- De goede lijden onder de kwade -
Als je weer gaat winkelen in zo'n winkel en je komt dan deze Held tegen, wel wijs hem op dit forum en laat hem zijn zegje doen zodat de andere kant ook wordt verteld en een ieder zijn / haar mening hierover kan vormen.
Gemakshalve "vergeet" je onderstaand te quoten.
teunbosseman schreef:Zie gelukkig ook diverse toko's welke wel zeer schoon en gesorteerd ogen.
Nope, ik "ken" Google.Teunbosseman schreef: Dus jij kent de eigenaar dan toch
http://ozbaktat.nl/over-ons.html
http://www.deweekkrant.nl/artikel/2008/ ... gens_de_ko
http://www.distrifood.nl/web/Versrappor ... -woord.htm
Je bedoelt misschien "de goeden niet onder de kwaden laten lijden"?- De goede lijden onder de kwade -
Is me een beetje te ver uit de buurt, eerlijk gezegd.Als je weer gaat winkelen in zo'n winkel en je komt dan deze Held tegen, wel wijs hem op dit forum en laat hem zijn zegje doen zodat de andere kant ook wordt verteld en een ieder zijn / haar mening hierover kan vormen.
Deze "toko" (is wel géén toko maar allá) lijkt ook wel "zeer schoon en gesorteerd" als je de site van Distrifood bekijkt (zie link hierboven). Distrifood is de onafhankelijke nieuwsbron voor supermarkten en foodprofessionals in Nederland.Gemakshalve "vergeet" je onderstaand te quoten:
"Zie gelukkig ook diverse toko's welke wel zeer schoon en gesorteerd ogen.
Nette behandeling, nette mensen, harde werkers en veel NLers in de zaak waaronder ikzelf."
Ik zie géén enkele reden om aan te nemen dat ze géén "nette mensen, harde werkers en veel NLers in de zaak" hebben, dat laatste is ook gedocumenteerd. Jij wel?
Ik ken de winkel in kwestie, en in mijn eerdere post over de parkeerproblemen die voor gevaarlijke situaties zorgden is inmiddels een oplossing. Voor de rest blijf ik bij mijn mening.
-
- Contacteer:
newmikey schreef:Nope, ik "ken" Google.
http://ozbaktat.nl/over-ons.html
http://www.deweekkrant.nl/artikel/2008/ ... gens_de_ko
http://www.distrifood.nl/web/Versrappor ... -woord.htm
Volgende keer graag direct de bron erbij zetten, nu komt het over dat je de persoon in kwestie persoonlijk kent.
Gaat er niet om wat ik vind, TS vind van wel en tevens een andere user welke reageerd. Ik ventileer alleen mijn ervaring(en) waarbij ( nah ok nogmaals ) de goeden onder de kwaden lijden.newmikey schreef:Je bedoelt misschien "de goeden niet onder de kwaden laten lijden"?[/quote}
Nee, ik bedoel zoals ik al schreef --> - De goede lijden onder de kwade -
Wat jij schrijft is geen spreekwoord, wat ik schrijf wel.
Tsja, google maakt niet alles dichterbijnewmikey schreef:Is me een beetje te ver uit de buurt, eerlijk gezegd.
newmikey schreef:Deze "toko" (is wel géén toko maar allá) lijkt ook wel "zeer schoon en gesorteerd" als je de site van Distrifood bekijkt (zie link hierboven). Distrifood is de onafhankelijke nieuwsbron voor supermarkten en foodprofessionals in Nederland.
Ik zie géén enkele reden om aan te nemen dat ze géén "nette mensen, harde werkers en veel NLers in de zaak" hebben, dat laatste is ook gedocumenteerd. Jij wel?
Zoals bij elke winkel ben je als klant vrij om erin en eruit te lopen wanneer je wilt. Je mag ook kopen als je dat wilt maar het hoeft niet, je kan er ook met een grote boog omheen lopen en naar een andere supermarkt gaan. Mocht deze winkel 'troep' verkopen dan zal er op een gegeven moment niemand meer bij hem kopen, wellicht zijn er ook genoeg mensen die het wel een leuke winkel vinden, dat is hun keus.