LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onderwerp Lidl, welke uitzending?

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Vrouwe Justitia

Onderwerp Lidl, welke uitzending?

Ongelezen bericht door Vrouwe Justitia »

Ik ben op zoek naar de uitzending waarin de Lidl in Amsterdam is besproken.
Wie weet waar ik die terug kan vinden?

Vast bedankt voor de moeite.

Mvg. VJ. :D

Quisquid

Re: Onderwerp Lidl, welke uitzending?

Ongelezen bericht door Quisquid »

Je bent erg vaag. Als ik op www.uitzendinggemist.nl de woorden Lidl en Amsterdam in de zoekmachine doe, krijg ik hoofdzakelijk religieus getinte uitzendingen.
Verder zou het om een consumentenprogramma kunnen gaan, om een journaaluitzending, om een actualiteitenrubriek, om een misdaadrubriek (Peter R. de Vries of Opsporing Verzocht), enz.
Ik neem aan dat het om een televisieprogramma ging. Of was het een radioprogramma?
En welke omroep? De publieke omroep of een commercieel station?

Als je weet om welk programma het ging (bijvoorbeeld TROS Radar), zou je via de website van dat programma wellicht de inhoud per uitzenddatum kunnen terugvinden. Of eventueel via www.uitzendinggemist.nl als je op "Radar" klikt.

Vrouwe Justitia

Re: Onderwerp Lidl, welke uitzending?

Ongelezen bericht door Vrouwe Justitia »

Hoi, bedankt voor het mee denken en zoeken. Het verhaal was bij mij ook er vaag. Inmiddels weet ik dat er niets op TV is geweest maar dat de mensen van Lidl dit hier hebben gelezen bij Trosradar. Probleem is netjes door Lidl opgelost.

Mvg. VJ

Gesloten