Opgelicht door Wish...
Ik heb mijn nicht erop attent gemaakt dat de Ugee 2150 voor een redelijke prijs te koop was en heb er zelf ook 1 besteld.
In haar orderlijst was hij plotseling verdwenen, en ik mailde dat het wel erg lang duurde. Tot mijn verbazing werd deze Ugee2150 ook teruggehaald, zonder enige vorm van overleg.
Het zijn grote oplichters, koop daar niets want een koopverplichting werkt dus maar 1 kant op. Ik heb een bindende overeenkomst afgesloten, maar Wish kan dus doen wat ze willen.
Dit bedrijf krijgt een cijfer onder de nul.
A. Bakker
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opgelicht door Wish...
-
Re: Opgelicht door Wish...
Ik ken de Chinese wetgeving niet dus weet niet hoe koopverplichtingen precies daar werken, maar heb veel bestel via Wish (je bestel namelijk niet bij hun zelf maar bij hun verkopers) en nooit problemen gehad.MrBjochi schreef:Opgelicht door Wish...
Ik heb mijn nicht erop attent gemaakt dat de Ugee 2150 voor een redelijke prijs te koop was en heb er zelf ook 1 besteld.
In haar orderlijst was hij plotseling verdwenen, en ik mailde dat het wel erg lang duurde. Tot mijn verbazing werd deze Ugee2150 ook teruggehaald, zonder enige vorm van overleg.
Het zijn grote oplichters, koop daar niets want een koopverplichting werkt dus maar 1 kant op. Ik heb een bindende overeenkomst afgesloten, maar Wish kan dus doen wat ze willen.
Dit bedrijf krijgt een cijfer onder de nul.
A. Bakker
De vraag is echter of je zelf wel bewust bent dat je bij een Chinese webwinkel iets bent gaan bestellen en dat bij bedragen boven de 22 euro je ook nog BTW en invoerrechten moet gaan betalen.
Hoe was trouwens de reactie van Wish zelf?
-
Re: Opgelicht door Wish...
它就是這樣sylvesterb schreef:Hoe was trouwens de reactie van Wish zelf?
Wees achteraf maar blij dat u niets gekregen heeft. Met de invoerkosten en BTW was de leuke prijs ineens minder leuk en had u niet een topic geopend dat er ongevraagde kosten bij gekomen waren.