Beste mensen er is mij iets opgevallen en vind dat radar hier best een uitzending over mag maken
Heel veel mensen worden dagelijks opgelicht bij het kopen van een Lederen Jas
Bijna in elke winkel overal in de stad met name Den haag, Rotterdam Amsterdam Utrecht
Beverwijkse markt, Leer tenten etc.
Ik zal u uitleggen wat er aan de hand is.
Nou de meeste jassen die worden verkocht als echt Leer. Is helemaal geen leer maar van PU materiaal dat is een soort van synthetisch materiaal dat helemaal niet duur is. vaak wordt dit materiaal gemixt met polyester. En het oogt als leer. Terwijl het helemaal geen leer is !!
Kijkt u maar voor de gein even in de label van uw pas gekochte zogenaamde leren jas in de stad
Van die leerwinkel die leren jassen verkopen met bond eraan.
Toch vragen de oplichter rustig 2 tot 300 euro voor zo'n jas terwijl de jas maar 60 euro waard is
U bent gewaarschuwd !!! Wilt u een lederen jas kopen, kijk altijd in de label en laat u zich niet bedriegen door de verkoper met zijn gladde praatjes.
Groetjes.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] OPLICHTERS: Bij het Kopen van een Lederen Jas
-
Re: OPLICHTERS: Bij het Kopen van een Lederen Jas
Een niet leren jas verkopen als leren jas is misleiding, dat mag niet.
Maar:
Maar heeft u ook directe voorbeelden? U beschuldigt hier een behoorlijk grote groep winkels, zonder ook maar iets te onderbouwen, dit is wel een vereiste.
Maar:
Dit kan u natuurlijk ook in de winkel doen voordat de jas gekocht wordt.Blackoemang schreef: Kijkt u maar voor de gein even in de label van uw pas gekochte zogenaamde leren jas in de stad
Maar heeft u ook directe voorbeelden? U beschuldigt hier een behoorlijk grote groep winkels, zonder ook maar iets te onderbouwen, dit is wel een vereiste.
-
James Bond?Blackoemang schreef:Kijkt u maar voor de gein even in de label van uw pas gekochte zogenaamde leren jas in de stad Van die leerwinkel die leren jassen verkopen met bond eraan.
Maar als u bonT bedoeld, dat koop ik niet.
-
Leer is leer , bont is bont , dat voel je , ruik je , zie je.
Dus ....niet betalen voor leer als het geen leer IS!
Daar ben je zelf bij , toch?
U laat zich misleiden.....niet meer doen dus!
Enniewee....ik koop ook geen bont , draag wel leren schoenen (en koop ook geen leren jas)
Dus ....niet betalen voor leer als het geen leer IS!
Daar ben je zelf bij , toch?
U laat zich misleiden.....niet meer doen dus!
Enniewee....ik koop ook geen bont , draag wel leren schoenen (en koop ook geen leren jas)
Blackoemang schreef:
Toch vragen de oplichter rustig 2 tot 300 euro voor zo'n jas terwijl de jas maar 60 euro waard is
Volgens mij is dat gewoon de algemeen geaccepteerde handelsmethode in de kledingbranche. Om over cosmetica en parfums maar te zwijgen. Of wilt u echt beweren dat u dacht dat de prijzen van dit soort zaken bepaald worden door de kosten van de grondstoffen/materialen? Voor een klein deel misschien. De rest is allemaal voor het merk, marketing, het imago etc
Omdat je niet kijkt naar het label in een jas is het oplichterij????Blackoemang schreef:Beste mensen er is mij iets opgevallen en vind dat radar hier best een uitzending over mag maken
Heel veel mensen worden dagelijks opgelicht bij het kopen van een Lederen Jas
Bijna in elke winkel overal in de stad met name Den haag, Rotterdam Amsterdam Utrecht
Beverwijkse markt, Leer tenten etc.
Ik zal u uitleggen wat er aan de hand is.
Nou de meeste jassen die worden verkocht als echt Leer. Is helemaal geen leer maar van PU materiaal dat is een soort van synthetisch materiaal dat helemaal niet duur is. vaak wordt dit materiaal gemixt met polyester. En het oogt als leer. Terwijl het helemaal geen leer is !!
Kijkt u maar voor de gein even in de label van uw pas gekochte zogenaamde leren jas in de stad
Van die leerwinkel die leren jassen verkopen met bond eraan.
U bent gewaarschuwd !!! Wilt u een lederen jas kopen, kijk altijd in de label en laat u zich niet bedriegen door de verkoper met zijn gladde praatjes.
Groetjes.
Doe me een lol, zo kan ik er ook nog wel een paar opnoemen...ow een wollen trui, dacht ik, maar op het label staat acryl. Niet gekeken, wat een oplichterij!
Kijk als er nou op het label stond dat het leer was en achter bleek het PU te zijn zou ik het schandalig vinden maar nu vind ik het eerder gewoon dom dat je er in trapt. Ik weet wat voor soort winkels dat zijn en wat voor mensen er in die winkels staan maar je heb zelf ook een soort van onderzoekplicht.
Op deze manier mogen unilever en unox enzo wel opdoeken want in al hun producten zit met een heel klein gedeelte van wat er op de verpakking staat. Of al die biologische onzin...
Op deze manier mogen unilever en unox enzo wel opdoeken want in al hun producten zit met een heel klein gedeelte van wat er op de verpakking staat. Of al die biologische onzin...