LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Perfecte service van Dixons!
-
Perfecte service van Dixons!
Bij Dixons op 24 november een 3TB harde schijf van Seagate gekocht. Bij thuiskomst geformatteerd en begonnen met het overzetten van mijn foto's, films, tv-series en vakantiefilmpjes. Na uren en uren overzetten gekeken en alles stond erop en speelde af. Dus heel enthousiast de doos weggegooid. Vervolgens de schijf aan mijn TV gehangen om wat series te kijken, maar mijn TV gaf geen sjoege. Hij zag de schijf niet eens in de lijst met "inhoud". Hele riedel over gedaan, formatteren enz. enz. Maar zelfs na herhaaldelijk proberen werkte het niet. Uiteindelijk gisteren Dixons gebeld en mijn verhaal gedaan. Heel vriendelijk werd mij verteld dat heel veel TV's schijven van meer dan 2TB niet herkennen en dat ik hem gewoon mocht omruilen. Perfecte service, terwijl dit niet eens hoefde, omdat ik de doos niet meer had en van te voren niet goed heb gekeken naar de opties in schijven en (on)mogelijkheden van mijn TV. Dus heel erg bedankt Dixons!
Re: Perfecte service van Dixons!
toch leuk om ook eens een positief verhaal te horen
Volgens mij worden naast koude ook warme douches uitgedeeld in het Radar programa, dat moet dus ook mogelijk zijn op het forum.
Helemaal mee eens. Meestal is het allemaal negatief en dan komt er een trol die alles in een positief daglicht zet. Van VioletPrue weten we dat ze niet trolt: dus inderdaad mag die warme douche ook wel eens uitgedeeld worden.kokka schreef:toch leuk om ook eens een positief verhaal te horen
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
-
Zouden inderdaad meer mensen moeten doen. Zeuren over een winkel, een dienstverlener of iets dergelijks is "makkelijk". Maar een keer een pluim uitdelen aan een bedrijf dat duidelijk een stap extra zet om je blij te maken mag ook. Heb ik in de winkel gedaan en dat mag best ook eens op een forum gezet worden.
Laatst gewijzigd door Radar op 13 dec 2014 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: reactie op verwijderde quote
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: reactie op verwijderde quote
-
@violet
Idd positief mag ook wel eens gezegd worden!
Hopelijk ,werkt alles nu zoas je wilt..
Idd positief mag ook wel eens gezegd worden!
Hopelijk ,werkt alles nu zoas je wilt..
-
Het werkt nu perfect, ik kan weer heerlijk mijn series, films en foto's bekijken en mijn muziek luisteren!
Fijn dat ze die service bieden. Wel jammer dat ze u verkeerde informatie geven. Gewoon 2 partities aanmaken waarbij de eerste niet groter is dan 2tb en het had prima gewerkt. Nou ja probleem van dixons want het is opgelost en zij zitten met onverkoopbaar product.
In windows 8 ben ik er weleens tegenaan gelopen dat de SATA hardware de aangesloten 3TB schijf in disk management gewoon niet juist herkende.olaf79 schreef:Wel jammer dat ze u verkeerde informatie geven. Gewoon 2 partities aanmaken waarbij de eerste niet groter is dan 2tb en het had prima gewerkt.
Rommelen met partities werkt dan niet.
-
Ik ben het helemaal eens met de voorgangers: leuk om te lezen (en inderdaad, dit komt niet van een trol die het eigen bedrijf in de spotlights probeert te zetten) dat er eens iets uitzonderlijk goed op wordt gelost.
Is het een warme douche waard? Het is altijd te proberen. Maar gewoon een positief verhaal op het forum is sowieso al een pluim.
Is het een warme douche waard? Het is altijd te proberen. Maar gewoon een positief verhaal op het forum is sowieso al een pluim.