LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] pluim voor slaapkenner van gelderen
pluim voor slaapkenner van gelderen
Een aantal weken geleden ging ik op zoek naar een goed hoofdkussen en kwam terecht bij slaapkenner van gelderen in tiel. Ik heb 3 keer een kussen thuis geprobeerd voordat ik de keuze had gemaakt. Nadat ik eenmaal de keuze had gemaakt bleek dat het betreffende kussen niet op voorraad was. Maar het kon besteld worden of ik kon een korting krijgen op het showmodel. ik heb gekozen om het te bestellen. dit zou ongeveer een week duren. Helaas werd ik later gebeld dat er leveringsproblemen waren. Dit kan helaas gebeuren. Werk zelf ook in een winkel. en daar hebben we helaas ook wel eens leveringsproblemen. Vandaag werd ik dan gebeld dat het kussen er was. Dus ging ik vandaag het kussen ophalen. Op dat moment was het wel flink aan het regenen. en aangezien ik op de fiets was werd mij aangeboden om het kussen na werktijd langs te brengen. Net het kussen thuis ontvangen. Ik vind dit een hele goede service. en daarom een dikke pluim voor slaapkenner van gelderen in tiel.
-
Re: pluim voor slaapkenner van gelderen
Ik lig gestrekt onder de tafel
Hij is geweldig
Hij is geweldig
Wie de tafel of het kussen?helpendhandje schreef:Ik lig gestrekt onder de tafel
Hij is geweldig
@superklaver
Heel mooi berichtje.
Ik hoop, dat jou bedrijf de warme douche krijgt, dan zien wij tenminste jou ook eens op de TV.
Heel mooi berichtje.
Ik hoop, dat jou bedrijf de warme douche krijgt, dan zien wij tenminste jou ook eens op de TV.
-
Krijg het idee dat "het kussen" een zeer duur delicaat kunstvoorwerp betreft.superklaver schreef:Een aantal weken geleden ging ik op zoek naar een goed hoofdkussen en kwam terecht bij slaapkenner van gelderen in tiel. Ik heb 3 keer een kussen thuis geprobeerd voordat ik de keuze had gemaakt. Nadat ik eenmaal de keuze had gemaakt bleek dat het betreffende kussen niet op voorraad was. Maar het kon besteld worden of ik kon een korting krijgen op het showmodel. ik heb gekozen om het te bestellen. dit zou ongeveer een week duren. Helaas werd ik later gebeld dat er leveringsproblemen waren. Dit kan helaas gebeuren. Werk zelf ook in een winkel. en daar hebben we helaas ook wel eens leveringsproblemen. Vandaag werd ik dan gebeld dat het kussen er was. Dus ging ik vandaag het kussen ophalen. Op dat moment was het wel flink aan het regenen. en aangezien ik op de fiets was werd mij aangeboden om het kussen na werktijd langs te brengen. Net het kussen thuis ontvangen. Ik vind dit een hele goede service. en daarom een dikke pluim voor slaapkenner van gelderen in tiel.
FF een plastic zak om "het kussen" en dan onder de snelbinders van de fiets is dan ook geen optie...
En wanneer er dan toch een gaatje in de komozak zit transformeert het kussen in....... 'Sponge Bob'.
Getverr wordt heel je bed nat ,bikini dan maar aan,luchtbed erbij,dan blijf je wel drijvenS. schreef:En wanneer er dan toch een gaatje in de komozak zit transformeert het kussen in....... 'Sponge Bob'.
Zo is't maar net. Laat Sponge kereltje maar op de bodem van de zee blijven...