LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] prijsverhoging AH
prijsverhoging AH
AH maakt wel grote ophef over de prijsverlagingen van merkartikelen, de prijzen van hun huismerken gooien ze onaangekondigd
omhoog. De gesneden ontbijtkoek was deze week zomaar 8 cent duurder dan vorige week. Nee, echt, AH blijft op de kleintjes letten.............
Om dan nog maar niet te spreken over de vele artikelen die ze uit het assortiment halen, bah bah.
omhoog. De gesneden ontbijtkoek was deze week zomaar 8 cent duurder dan vorige week. Nee, echt, AH blijft op de kleintjes letten.............
Om dan nog maar niet te spreken over de vele artikelen die ze uit het assortiment halen, bah bah.
-
Re: prijsverhoging AH
VRESELIJK! 8 hele centen daar kan ik niet meer van leven:( Waar moet dat heen met deze oneerlijke wereld!??! En dat ze deze verhoging van 8 cent niet eens van te voren melden is toch te erg voor woorden! Ik neem aan dat je elke medewerker erop hebt aangesproken dat ze dit je aan hebben gedaan?
m.a.w. Je moet niet zo zeuren. AH is ook gewoon afhankelijk van zijn leveranciers en als deze de kosten verhoogd moet dat gewoon doorberekend worden. En anders haal je je gesneden ontbijtkoek toch lekker bij de Aldi;p
m.a.w. Je moet niet zo zeuren. AH is ook gewoon afhankelijk van zijn leveranciers en als deze de kosten verhoogd moet dat gewoon doorberekend worden. En anders haal je je gesneden ontbijtkoek toch lekker bij de Aldi;p
Laatst gewijzigd door Quintus Sertorius op 12 jun 2009 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
tja triest mensen weten totaal niet hoe het werkt en idd 8 cent boehoeeeIk hoor u niet over het feit dat bv Ah ijs van 2,68 naar 2,53 is gegaan of Hertog ijs (blauwebakken) van 3,29 naar 2,98 !!!!! dat is 31 cent !!!! nee daar zwijgt u over pffff maargoed heb je overal hoor eet je maar een plak koek minder ,sterker wat is uw bankrekening krijgt u van mij 8 cent.
Hahahaaa, wat een zielige opmerkingen. Waar het om gaat is dat ze hun mond vol hebben over de prijsverlagingen, maar aan de andere kant de prijsverhogingen flink doorvoeren.
Van 8 cent ga ik niet dood, gelukkig, dat heeft er toch helemaal niks mee te maken.
En of ik zeur dat maak ik zelf wel uit dacht ik zo, wat een aggressieve reacties hier zeg.
Van 8 cent ga ik niet dood, gelukkig, dat heeft er toch helemaal niks mee te maken.
En of ik zeur dat maak ik zelf wel uit dacht ik zo, wat een aggressieve reacties hier zeg.
prijsverhogingen zijn nihil er word meer verlaagt kijk daar maar eerst eens naar voor je zeurt hier..
Ga dan lekker ergens anders heen simpel.Denk dat Lidl meer in u straatje ligt. Goedkoop,smakeloos en chemisch...
Dus het enige dat zielig is bent u omdat toevallig een pak koek duurder is geworden die u net gebruikt gutogut echt een Radartopic das pas triest..
Ga dan lekker ergens anders heen simpel.Denk dat Lidl meer in u straatje ligt. Goedkoop,smakeloos en chemisch...
Dus het enige dat zielig is bent u omdat toevallig een pak koek duurder is geworden die u net gebruikt gutogut echt een Radartopic das pas triest..
-
Ik dacht dat dit een forum was, waar mensen hun zegje mochten doen?
Maar blijkbaar heb ik het mis..
Maar blijkbaar heb ik het mis..
er zullen steeds meer mensen idd hun boodschappen bij de lidl aldi en andere geodkopere zaken hun boodschappen doen en dat heeft niks met chemische troep te maken want dat is klinklare nonsens natuurlijk, dit was by the way ook al op het nieuws dat mensen steeds meer naar dat soort supers gaan en smaakloos is het ook niet, omdat er een A-merk aan hangt betekent dat per definitie niet dat dat beter is.
Zelfs de vrouw van AH bedrijfsleider komt dagelijks in de Lidl.
Dus als die al weigeren om alles bij hun werkgever te kopen.....
Dus als die al weigeren om alles bij hun werkgever te kopen.....
kijk c1000 heeft ludieke acties daar kan en heb je wat aan:
2 weken boodschappen doen en je kan 1,5 maand gratis fitnessen, en kan kans op een jaar lang gratis fitnessen dat zijn pas leuke acties
2 weken boodschappen doen en je kan 1,5 maand gratis fitnessen, en kan kans op een jaar lang gratis fitnessen dat zijn pas leuke acties
Zo te horen moet u dan maar eerst eens Stoppen met eten als je fitness nodig hebt te veel lekkers bij AH gekocht he...
kijk c1000 heeft ludieke acties daar kan en heb je wat aan:
2 weken boodschappen doen en je kan 1,5 maand gratis fitnessen, en kan kans op een jaar lang gratis fitnessen dat zijn pas leuke acties Very Happy Very Happy Wink
Maar c1000 heeft iig NIET zo actie heb hier de folder staat nisk over in Lokale actie dus wellicht.
-
Ook een lokale actie is een actie.
En om nou gelijk te suggereren dat iemand te veel eet vind ik zó waardeloos!
Dunne mensen sporten ook hoor.
En om nou gelijk te suggereren dat iemand te veel eet vind ik zó waardeloos!
Dunne mensen sporten ook hoor.
Violet als je nou eens leert lezen dan zie je dat er een " " achterstaat naar aanleiding van vorige reakties van mevr. enne 42 zal leeftijd zijn dan zak je aardig uit hoor vrouwen eigenschap he, haha
sorry raakt kant nog wal als iemand 42 die dan maar gelijk uitgezakt is zou moeten zijn dat heeft niks met leeftijd te maken, ook al ben je 90 dan nog kan je een goed lichaam hebben.
En ik eet geen koekjes van AH en ook niet van een andere supermarkt, maar daarom is en blijft de aktie leuk en ludiek
En ik eet geen koekjes van AH en ook niet van een andere supermarkt, maar daarom is en blijft de aktie leuk en ludiek
90 heb je geen goed lichaam zonder ingrepen punt en vrouwen beginnen bij 40 wel degelijk uit te zakken geeft niet is de natuur , fitness helpt echt niet hoor plastisch chirurgie heet zoiets.
EN die actie bestaat dus helemaal niet bij C1000 net even wezen vragen hoe of wat zal dus een lokale actie zijn..
Heb je dus geluk
EN die actie bestaat dus helemaal niet bij C1000 net even wezen vragen hoe of wat zal dus een lokale actie zijn..
Heb je dus geluk
ik heb nooit beweerd dat het een aktie was van alle c1000, en zoals al eerder vermeld ook een lokale aktie is een aktie en het is bij een c1000 winkel