LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] probleem opgelost

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
atlantis2011

probleem opgelost

Ongelezen bericht door atlantis2011 »

Probleem opgelost
Laatst gewijzigd door atlantis2011 op 19 sep 2014 17:13, 2 keer totaal gewijzigd.

sjohie

Re: probleem opgelost

Ongelezen bericht door sjohie »

atlantis2011 schreef:Hallo allemaal.

Half januari 2014 een Samsung galaxy tab 3 aangeschaft, bij deze tab zat de optie om in aanmerking te komen voor 50 euro cashback.

Via internet keurig netjes de procedure opgevolgd om succesvol deel te kunnen nemen aan de actie.

Op 19 februari een email van Samsung met daarin de mededeling dat er binnen enkele werkdagen 50 euro zou worden overgemaakt.

Na ruim een maand wachten blijkt dat na telefonische informatie bij Samsung de laatste 3 nummers van onze bankrekening is omgedraaid.

Terwijl ik daar voor iemand aan de telefoon had werd ik gewoon uitgelachen en volgens mij werd ik niet serieus genomen.

Ik moest de procedure maar opnieuw doorlopen, daar kon ik het mee doen. ten lange leste een laatste poging gedaan, daarop de bekende mail " we hebben uw mail ontvangen bla bla enz enz ".

Het jammere aan dit verhaal is dat argeloze burgers die na lang sparen overstag gaan omdat het volgens Samsung een mooie actie is vervolgens met open ogen in een val lopen die Samsung heet.

Wij geven het op, ondertussen zolang aan de telefoon gezeten met dat dure nummer van Samsung dat de opbrengst van die 50 euro al verder zijn overschreden dan dat het oplevert.

Dus iedereen die dit leest, doe er uw voordeel mee, ze maken ontzettend mooie spullen, dat meen ik oprecht, alleen de belofte om te betalen komen ze niet na.

met vriendelijke groeten

gerhard
Nou nou, dat zijn toch krachtige woorden voor iets wat neerkomt op een tikfout. Maar heb je de procedure opnieuw doorlopen of niet? Als dat volgens hen de meest efficiënte methode is om je geld alsnog te krijgen, dan hoef je toch niet keer op keer te bellen?

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

Ik heb nu twee keer meegedaan met de samsung Cash back actie.
1 keer met een TV en een keer met een galaxy tab 3.
Beide keren heb ik het apparaat gekocht omdat ik het graag wilde hebben, niet omdat ik een paar tientjes korting kreeg. Overigens heb ik beide keren keurig het geld ontvangen

atlantis2011

Ongelezen bericht door atlantis2011 »

Even voor alle duidelijkheid , inderdaad de procedure opnieuw doorlopen behalve dat ik niet meer in het bezit ben van de eerste opgestuurde streepjes code.

Het telefonische contact is allemaal geweest na aanleiding van email verkeer die Samsung zelf in gang heeft gezet en deze posting heb ik puur en alleen gedaan om argeloze mensen te behoeden voor dit soort praktijken..

gerhard

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Mijn dochter heeft 2 weken geleden de stukken ingestuurd voor de 100 euro cash back op de S4, ben benieuwd.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

atlantis2011 schreef:Even voor alle duidelijkheid , inderdaad de procedure opnieuw doorlopen behalve dat ik niet meer in het bezit ben van de eerste opgestuurde streepjes code.

Het telefonische contact is allemaal geweest na aanleiding van email verkeer die Samsung zelf in gang heeft gezet en deze posting heb ik puur en alleen gedaan om argeloze mensen te behoeden voor dit soort praktijken..

gerhard
Nou dan ga je de fout al in,geen copy gemaakt van streepjescode natuurlijk??
Net als kokka meerdere keren meegedaan en heel snel alles geregeld,maar er zijn hier zoveel topics over zoek eens,in de zoekfunctie kom je veel positieve en negatieve reacties tegen,ook de fouten van consumenten zelf...

al zal dat noooooit toegegeven worden :wink:

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

atlantis2011 schreef:Even voor alle duidelijkheid , inderdaad de procedure opnieuw doorlopen behalve dat ik niet meer in het bezit ben van de eerste opgestuurde streepjes code.

gerhard
Welke praktijken? Denk je serieus dat ze je bankrekening fout invoeren en dat dat beleid is dat vanuit Korea wordt opgelegd.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

sephora30 schreef:Mijn dochter heeft 2 weken geleden de stukken ingestuurd voor de 100 euro cash back op de S4, ben benieuwd.
Vergeet het maar. Samsung is oplichtingsbende uit korea. Ze draaien alle bankrekening nummers express om zodat de verkeerde mensen 50 euro krijgen en de goede niks.
:roll:

mh73

Ongelezen bericht door mh73 »

Wij hebben de 20 euro cashback van de smartphone van onze dochter netjes gekregen.

Gesloten