Mijn headset had een elastiek bandje wat was uitgerekt.
Dus ik stuur het op naar bol.com omdat het nog makkelijk binnen de fabrieksgarantie valt.
Het ding is dat ik nu een berichtje binnengekregen heb dat ze het niet kunnen repareren en dat ik het geld terugkrijg.
Leuk is dat ik het tijdens een aanbieding had gekocht voor 96.50 en nu is het product 140 euro. Dus nu zit ik zonder headset en moet ik 45 euro extra uitgeven om weer mijn normale situatie terug te krijgen.
Ik heb met bol.com gebeld of ze dan gewoon mijn product kunnen teruggeven en ze zeggen dat ze niks meer kunnen doen omdat ze het geld al naar me hebben opgestuurd.
Het zou geen probleem zijn geweest als mijn headset daadwerkelijk kapot was want dan was ik allang blij dat ik wat terug kreeg. Maar het enige waar ik een probleem mee heb is dat ik nu 45 euro meer moet betalen omdat het elastiekje (wat ik voor 3 euro had kunnen kopen via een andere site) niet kon worden vervangen.
Wat kan ik nu het beste doen? Of moet ik gewoon maar accepteren dat dit is gebeurd
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Product opsturen ter reparatie kost mij indirect 45 euro bij bol.com
-
Re: Product opsturen ter reparatie kost mij indirect 45 euro bij bol.com
Had Bol u gevraagd het product op te sturen ter reparatie of had u dat zelf al gedaan zonder eerst contact met hen op te nemen wat u het beste kon doen?
Het beste is te accepteren en te wachten tot er weer een aanbieding voorbijkomt.
Je kan natuurlijk naar de rechter, maar wil je dat?