LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Saint Tropez winkelketens geven geen geld terug!!!

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
silkyhands

Saint Tropez winkelketens geven geen geld terug!!!

Ongelezen bericht door silkyhands »

Saint Tropez winkelketens geven geen geld terug!!! Echter dit staat niet in de winkel aangegeven of wordt vermeld tijdens de aankoop. Volgens de regels mag dit wel, maar erg ondoorzichtig en in zijn geheel niet klantvriendelijk!!!

dhc

Re: Saint Tropez winkelketens geven geen geld terug!!!

Ongelezen bericht door dhc »

Jammer voor jou maar koop is koop en geld teruggeven is service en geen verplichting.

wini25

Ongelezen bericht door wini25 »

Ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd bij het ruilen verwacht dat ik een tegoedbon krijg. Als ik mijn geld terugkrijg is het alleen maar mooi meegenomen. In deze tijd van crisis wordt eerder een tegoedbon uitgeschreven omdat middels deze tegoedbon de omzet binnen het bedrijf blijft. Een logische werkwijze van een ondernemer om zo te werken.

Jolen

Ongelezen bericht door Jolen »

Natuurlijk geven ze geen geld terug!! Het is een winkel. Daar koop je dingen, je leent het niet!

Jannes22

Ongelezen bericht door Jannes22 »

Och, heb je er weer één. Hoeveel van dit soort mensen gaan hier nog topics openen? Betweters.

Gesloten