LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scheer & Foppen neemt niet alle betalingen aan Modern over

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Samiro

Scheer & Foppen neemt niet alle betalingen aan Modern over

Ongelezen bericht door Samiro »

Ik heb voor 1000 euro spullen besteld bij Modern. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van het aanbod om het totaalbedrag in 10 termijnen te voldoen. De financiering gaat dan via Laser Cards van Primeline. Nu zegt Scheer en Foppen dat ik bij Laser Cards mijn bestelling moet laten annuleren. Laser Cards zegt dat ze op 19 januari het bedrag hebben overgemaakt aan Modern. Laser wijst mij op mijn schuld die ik bij ze heb van 1000 euro en Scheer en Foppen weigert mijn bestelling uit te leveren, terwijl ze op hun website het volgende melden;

Ik heb een bestelling gedaan, wanneer wordt deze uitgeleverd?
Uw klant- ordergegevens zijn ons inmiddels bekend. Op zeer korte termijn ontvangt u van ons bericht omtrent de uitlevering hiervan. Alle gedane aanbetalingen nemen wij voor 100% over.

Hebben meer mensen hetzelfde probleem? Of zijn er mensen die ook een bestelling via Primeline, Laser Cards of een andere creditcard maatschappij hebben betaald maar wel gewoon netjes hun bestelling bezorgd krijgen?

Rickyman

Re: Scheer & Foppen neemt niet alle betalingen aan Modern over

Ongelezen bericht door Rickyman »

Lezen is best een vak er staat letterlijk
Alle gedane aanbetalingen nemen wij voor 100% over.
U heeft nog niets betaald u heeft alleen een schuld van €1000.-
Als u deze per direct bij Primeline aflost heeft u nog een kans.
Maar er is niets betaald dus u heeft ook geen rechten, daarnaast nemen ze de gedane betalingen over en u moet uw 1e termijn nog gaan betalen.
Ze staan dus in hun recht m.i.

Rickyman

Samiro

Nadenken is nog veel moeilijker...............m.i. Primeline heeft de bestelling betaald aan Modern. Dat ik een schuld heb bij Primeline heeft Scheer & Foppen niks mee te maken.

Rickyman

Dus je geeft zelf het antwoordt al!!!!
Er heeft GEEN betaling plaatsgevonden vanaf uw zijde.

Rick

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Rickyman

Je begrijpt het dus echt niet! 8)

Maxiem.

Samiro

Rickyman, ik hoop dat je een grap maakt.

Rickyman

Beste Maxiem,
zal gerust,
maar vooralsnog krijt TS niet wat hij wil, en geloof mij, nu met overname van Modern en reeds in bezit van Bobshop, Digideals, Internetshop en Scheerenfoppen.nl zullen ze gerust weten wat ze wel en niet mogen doen.
Gokje, aanmelden bij curator. S&F kan gewoonweg deze transactie (waar klant nog voor moet gaan betalen) niet herleiden.

Ook al heb ik ongelijk (zal vast) ben ik stellig overtuigd dat Samiro het mooi kan schudden. (Geld lenen kost geld :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )

Samiro

Rickyman ik begin echt medelijden met je te krijgen. Was doorleren geen optie voor je? Zoals Maxiem al eerder typte, je begrijpt het echt niet.

Ik ben zojuist gebeld door Modern / Scheer & Foppen. Zij verwachten volgende
week alle details, van bestellingen gedaan via Laser Cards, van de curator te ontvangen. Daarna zullen zij overgaan tot uitlevering van de bestellingen.

Verder nog iets Rickyman? :lol: :lol: :lol:

Rickyman

Samiro
Ik ging gratis naar school, jij voor niets.
Ik kon ook rekenen en kocht pas iets als ik wel geld had.
Ook leerde ik van paps en mams om nooit bij het BKR terecht te komen, is jou niet gelukt.
Rick

Samiro

Heb je toch liggen slapen tijdens je ''gratis'' lessen. Het is nooit te laat om door te leren, dus er is nog hoop voor je.

Maar we dwalen wel een beetje af. Dat ik mijn spullen in termijnen wil betalen wil niet zeggen dat ik het geld er niet voor heb. Maar ik ben bang dat een simpel wezen als jij ook nu niet die link zal kunnen maken.

Maar om terug te komen op de onzin die je hierboven verkondigde. Ik dacht dat je ervan overtuigd was dat ik mijn spullen niet zou krijgen? Reageer daar maar op......

Toxopeus

Ongelezen bericht door Toxopeus »

Samiro schreef: De financiering gaat dan via Laser Cards van Primeline.
klik

Rickyman

Beste Samiro,
We dwalen inderdaad af, dat is/was niet zover de bedoeling.
Voor jou hoop ik dat je je spullen krijgt, maar ik ken Laser vrij goed (nee ik heb er geen krediet) en het zou me verbazen als het goed zou komen.
Maar vooropgesteld gun ik het je wel, maar ik blijf bij het standpunt eerst zien dan geloven. Heb ten tijde van Megapool echt een aantal mensen het schip in zien gaan omdat de administraties duidelijk niet dicht waren.
Laten we de "discussie maar afsluiten" en ik lees het wel als je uiteindelijk je spullen krijgt.

Rick

skilltone

Ongelezen bericht door skilltone »

Even voor de duidelijkheid.

Je heb een schuld van 1000 euro bij primeline. die heb niks met scheer en foppen te maken. dat is een kredietmaatschappij. Deze maatschappij geeft aan, dat ze de betreffende 1000 euro hebben overgemaakt aan Modern.nl

Scheer en foppen, nemen de 100% aanbetalingen aan. de aanbetaling in dit geval, loopt via Primeline. Primeline heeft gezegd hun verplichting te hebben gedaan aan Modern.nl dit zou inhouden dat Modern.nl de spullen moet leveren, in gezien scheer en foppen Modern 100% aanbetalingen overnemen, zij dus de spullen moeten leveren.

echter de kink in de kabel is dat scheer en foppen, op administratief niveau hier niet van op de hoogte is.

Ik raad je aan, om je papier/mails van primeline, contract van primeline met de offerte/factuur van destijds, in kopie vorm (alles zelf orgineel bewaren) te overhandigen aan scheer en foppen/ modern.nl

succes

Samiro

Het heeft even geduurd maar ik heb eindelijk de toezegging dat ze mijn order gaan uitleveren.

Rickyman

Samiro,
Het is nu 1 maand verder, heb je nu uiteindelijk je spullen al?

Rick

Samiro

Ricky,

Was dit forum alweer vergeten nadat ik mijn spullen had :D . Heb idd mijn spullen geleverd gekregen. Dacht ergens 2e of 3e week mei dat alles geleverd is.

Gesloten