Ik heb 14 januari een set van banken gekocht bij de winkel Seat's and Sofas (Groningen filliaal). We moesten 12 weken gaan afwachten totdat de banken aankwamen.
Toen ze uiteindelijk aankwamen was het heel anders dan wat we gekocht hadden. De stof, de vulling en de frame was helemaal anders. We hadden een klacht ingediend en ze gaven ons gelijk. We hebben 1 mei de banken terug gebracht en ze zeiden dat we maximaal 12 weken hoeven te wachten totdat ze weer goed zijn.
Na de wachttijd hebben wij zelf contact opgenomen met Seat's and Sofas om te vragen wat de status van de banken zijn. Ze antwoorden terug met: "de banken zijn weer terug in de winkel, maar er is niet veel veranderd aan ze". We zijn naar de winkel gegaan en hun verwezen ons naar de klantenservice, maar die antwoorden niet op onze emails en ze zeggen aan de telefoon dat ze voor ons niks kunnen betekenen.
De winkel heeft contact opgenomen met de hoofdkantoor, maar ze hebben nog steeds niet gereageerd, dus nu weet de winkel ook niet wat ze moeten doen. We zeiden tegen de manager dat we genoeg hebben gewacht en dat we graag ons geld terug willen of dat we de banken mogen inruilen voor een andere bankstel, maar de manager wilt niet luisteren en zegt steeds dat we 12 weken extra moeten wachten.
Hij zei ook nog dat als we ons geld zo graag terug willen dat we naar de juridische afdeling moeten gaan. Het is net alsof ze zeggen dat we het maar lekker zelf uit moeten zoeken. Ik zit nu bijna een jaar zonder banken en ze hebben het lef nog om te zeggen dat ik nog langer moet gaan wachten
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Seats & Sofas Groningen houdt me al bijna een jaar aan het lijntje
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 31 aug 2020 04:21
Seats & Sofas Groningen houdt me al bijna een jaar aan het lijntje
Laatst gewijzigd door Radar op 31 aug 2020 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Witregels toegevoegd
Reden: Witregels toegevoegd
Re: Seats & Sofas Groningen houdt me al bijna een jaar aan het lijntje
Apart topic van gemaakt! Groet, Radar^SK
alfatrion
vindt dit leuk
Re: Seats & Sofas Groningen houdt me al bijna een jaar aan het lijntje
Stuur gewoon een brief met de mededeling dat je de koop ontbind en binnen 14 dagen je geld terug wilt op straffe van verzuim.
Re: Seats & Sofas Groningen houdt me al bijna een jaar aan het lijntje
Sinds de jaren 90 bij iemand iets meegemaakt i.v.m een bank. Die is nooit opgelost!
Ik ben geen fan van dat bedrijf. In Groningen moeten zij zich voor je inzetten om de zaak rond te krijgen.
Een rechtsbijstand is altijd handig als je die hebt. Zo niet dan hoop ik dat Radar iets voor je mag betekenen.
Volgens afspraak en contract heb je niet gekregen wat afgesproken is. De koop gewoon ontbinden middels een aangetekend brief.
Ik ben geen fan van dat bedrijf. In Groningen moeten zij zich voor je inzetten om de zaak rond te krijgen.
Een rechtsbijstand is altijd handig als je die hebt. Zo niet dan hoop ik dat Radar iets voor je mag betekenen.
Volgens afspraak en contract heb je niet gekregen wat afgesproken is. De koop gewoon ontbinden middels een aangetekend brief.
Re: Seats & Sofas Groningen houdt me al bijna een jaar aan het lijntje
je hebt er recht op om de koop te ontbinden bij een extreem lange wachttijd of als ze deze maximaal overschrijden....
het gaat in deze om reparatie trouwens....
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... -ontbinden
het gaat in deze om reparatie trouwens....
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... -ontbinden