In januari een Leifheit dweilstok via blokker besteld. Zojuist is deze afgebroken bij de bevestigingspunten van de stok. Gelukkig zit er garantie op deze stok en ben ik naar de Blokker winkel in Kaatsheuvel gegaan. We werden vriendelijk geholpen door het meisje achter de balie maar het ging echt mis toen de vestigingsmanager zich ermee ging bemoeien. Wij hebben geen factuur op papier, deze had ik alleen digitaal bij me, het lijkt mij dat een retourformulier aan de hand van deze mail ingevuld moet kunnen worden maar nee, deze moest perse geprint meegestuurd worden. Op mijn vraag of ze hem daar in de winkel konden printen werd mij verteld dat ze geen internet of mail in de winkel hebben en dat dus niet kunnen, ik kon wel mijn telefoon (ja de vestigingsmanager was de leukste thuis!!!) meesturen zodat ze de mail konden lezen maar een mail doorsturen naar het filiaal dat kon echt niet. Nee Blokker was echt een ouderwetse organisatie volgens deze lolbroek.
Ik moest anders de mail thuis maar uitprinten, of via een kennis en de dweil opsturen naar de klantenservice.
Hoe moeilijk kan je het jezelf maken. Nu ga ik de stok opsturen (naar een antwoordnummer dus op kosten van Blokker) en moet Blokker mij weer een nieuwe stok toesturen. Twee keer kosten maken voor verzending terwijl ik al de moeite had genomen om naar de winkel zelf toe te gaan.
Ben benieuwd hoe lang het dan ook weer gaat duren voordat ik een nieuwe stok heb.
Een ding weet ik zeker, Blokker Kaatsheuvel ziet mij daar niet meer binnen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slecht service Blokker Kaatsheuvel
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 25 apr 2015 16:07
Slecht service Blokker Kaatsheuvel
Laatst gewijzigd door Radar op 25 apr 2015 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd
Reden: Commerciële link verwijderd
Re: Slecht service Blokker Kaatsheuvel
Blokker filialen zijn in eigendom van de franchisenemer. Waarom moet deze dan jouw werk overnemen? De verdienste aan die stok zijn niet voor haar of hem. Dan had je hem in het filiaal zelf moeten kopen. Jij doet zaken met Blokker internet en wil service van een filiaal...
Re: Slecht service Blokker Kaatsheuvel
Volgens mij had TS die service gewoon gekregen, als het papierwerk maar op orde was geweest.Frantic2 schreef:Jij doet zaken met Blokker internet en wil service van een filiaal...
Franchise verhaal gaat hier dus niet op, volgens voorwaarden kun je in filiaal A kopen, en in filiaal B garantie claimen
https://sd.blokker.nl/(S(csm4bixl1zuqwt ... odeID=4178
-
- Berichten: 123
- Lid geworden op: 03 dec 2014 14:27
Re: Slecht service Blokker Kaatsheuvel
Jeetje jij maakt echt van een mug een olifant...
Is toch logisch dat ze iets willen hebben voor de registratie. Ik kan toch ook niets retouren als ik een foto van de bon laat zien op mijn telefoon. Die bon moet vaak bewaard worden als er iets retour wordt gedaan, zo ook bij dat printje dat jij niet hebt.
Ik denk dat ze best wat vriendelijker hadden mogen zijn in de winkel, maar jij had iets meer medewerking kunnen verlenen. (Ik gok trouwens dat dat van de telefoon opsturen een grapje was, want hee, wie doet dat nou echt? Maar denk dat dat aan jou voorbij is gegaan in al je onterechte boosheid)
Is toch logisch dat ze iets willen hebben voor de registratie. Ik kan toch ook niets retouren als ik een foto van de bon laat zien op mijn telefoon. Die bon moet vaak bewaard worden als er iets retour wordt gedaan, zo ook bij dat printje dat jij niet hebt.
Ik denk dat ze best wat vriendelijker hadden mogen zijn in de winkel, maar jij had iets meer medewerking kunnen verlenen. (Ik gok trouwens dat dat van de telefoon opsturen een grapje was, want hee, wie doet dat nou echt? Maar denk dat dat aan jou voorbij is gegaan in al je onterechte boosheid)
Re: Slecht service Blokker Kaatsheuvel
Helemaal mee eens, wat een gezeur om niets.sweet-devil schreef:Jeetje jij maakt echt van een mug een olifant...
Is toch logisch dat ze iets willen hebben voor de registratie. Ik kan toch ook niets retouren als ik een foto van de bon laat zien op mijn telefoon. Die bon moet vaak bewaard worden als er iets retour wordt gedaan, zo ook bij dat printje dat jij niet hebt.
Ik denk dat ze best wat vriendelijker hadden mogen zijn in de winkel, maar jij had iets meer medewerking kunnen verlenen. (Ik gok trouwens dat dat van de telefoon opsturen een grapje was, want hee, wie doet dat nou echt? Maar denk dat dat aan jou voorbij is gegaan in al je onterechte boosheid)
Die vriendelijkheid in de winkel is vaak het resultaat van de houding van de klant.
Ik merk ook weinig medewerking van de klant.
Re: Slecht service Blokker Kaatsheuvel
Lijkt mij (gezien mijn eigen ervaringen met Blokker) ook.16again schreef:Volgens mij had TS die service gewoon gekregen, als het papierwerk maar op orde was geweest.