LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slecht service Blokker Kaatsheuvel

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Leifheit gebruiker

Slecht service Blokker Kaatsheuvel

Ongelezen bericht door Leifheit gebruiker »

In januari een Leifheit dweilstok via blokker besteld. Zojuist is deze afgebroken bij de bevestigingspunten van de stok. Gelukkig zit er garantie op deze stok en ben ik naar de Blokker winkel in Kaatsheuvel gegaan. We werden vriendelijk geholpen door het meisje achter de balie maar het ging echt mis toen de vestigingsmanager zich ermee ging bemoeien. Wij hebben geen factuur op papier, deze had ik alleen digitaal bij me, het lijkt mij dat een retourformulier aan de hand van deze mail ingevuld moet kunnen worden maar nee, deze moest perse geprint meegestuurd worden. Op mijn vraag of ze hem daar in de winkel konden printen werd mij verteld dat ze geen internet of mail in de winkel hebben en dat dus niet kunnen, ik kon wel mijn telefoon (ja de vestigingsmanager was de leukste thuis!!!) meesturen zodat ze de mail konden lezen maar een mail doorsturen naar het filiaal dat kon echt niet. Nee Blokker was echt een ouderwetse organisatie volgens deze lolbroek.

Ik moest anders de mail thuis maar uitprinten, of via een kennis en de dweil opsturen naar de klantenservice.

Hoe moeilijk kan je het jezelf maken. Nu ga ik de stok opsturen (naar een antwoordnummer dus op kosten van Blokker) en moet Blokker mij weer een nieuwe stok toesturen. Twee keer kosten maken voor verzending terwijl ik al de moeite had genomen om naar de winkel zelf toe te gaan.

Ben benieuwd hoe lang het dan ook weer gaat duren voordat ik een nieuwe stok heb.

Een ding weet ik zeker, Blokker Kaatsheuvel ziet mij daar niet meer binnen.
Laatst gewijzigd door Radar op 25 apr 2015 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd

Frantic2

Re: Slecht service Blokker Kaatsheuvel

Ongelezen bericht door Frantic2 »

Blokker filialen zijn in eigendom van de franchisenemer. Waarom moet deze dan jouw werk overnemen? De verdienste aan die stok zijn niet voor haar of hem. Dan had je hem in het filiaal zelf moeten kopen. Jij doet zaken met Blokker internet en wil service van een filiaal...

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Frantic2 schreef:Jij doet zaken met Blokker internet en wil service van een filiaal...
Volgens mij had TS die service gewoon gekregen, als het papierwerk maar op orde was geweest.
Franchise verhaal gaat hier dus niet op, volgens voorwaarden kun je in filiaal A kopen, en in filiaal B garantie claimen
https://sd.blokker.nl/(S(csm4bixl1zuqwt ... odeID=4178

sweet-devil

Ongelezen bericht door sweet-devil »

Jeetje jij maakt echt van een mug een olifant...
Is toch logisch dat ze iets willen hebben voor de registratie. Ik kan toch ook niets retouren als ik een foto van de bon laat zien op mijn telefoon. Die bon moet vaak bewaard worden als er iets retour wordt gedaan, zo ook bij dat printje dat jij niet hebt.
Ik denk dat ze best wat vriendelijker hadden mogen zijn in de winkel, maar jij had iets meer medewerking kunnen verlenen. (Ik gok trouwens dat dat van de telefoon opsturen een grapje was, want hee, wie doet dat nou echt? Maar denk dat dat aan jou voorbij is gegaan in al je onterechte boosheid)

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

sweet-devil schreef:Jeetje jij maakt echt van een mug een olifant...
Is toch logisch dat ze iets willen hebben voor de registratie. Ik kan toch ook niets retouren als ik een foto van de bon laat zien op mijn telefoon. Die bon moet vaak bewaard worden als er iets retour wordt gedaan, zo ook bij dat printje dat jij niet hebt.
Ik denk dat ze best wat vriendelijker hadden mogen zijn in de winkel, maar jij had iets meer medewerking kunnen verlenen. (Ik gok trouwens dat dat van de telefoon opsturen een grapje was, want hee, wie doet dat nou echt? Maar denk dat dat aan jou voorbij is gegaan in al je onterechte boosheid)
Helemaal mee eens, wat een gezeur om niets.

Die vriendelijkheid in de winkel is vaak het resultaat van de houding van de klant.

Ik merk ook weinig medewerking van de klant.

chrisd1

Ongelezen bericht door chrisd1 »

16again schreef:Volgens mij had TS die service gewoon gekregen, als het papierwerk maar op orde was geweest.
Lijkt mij (gezien mijn eigen ervaringen met Blokker) ook.

Gesloten